خبرهای داغ:
امام جمعه فارسان:

دستگاه حاکمیت آمریکا نماد استکبار است

امام جمعه شهر فارسان گفت: هر ندا و شعاری که در برابر وحدت جامعه اسلامی و اتحاد این مردم بلند شود خواسته یا ناخواسته در پازل استکبار و دشمنان این نظام افتاده است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۰۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حسین جمالی زاده در جمع باشکوه اقشار مختلف مردم شرکت کننده در راهپیمایی 13 آبان گفت: روز 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است. که سر منشاء همه آنها استکبار جهانی است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم به تبیین فلسفه استکبارستیزی و روز 13 آبان پرداخت و افزود: از مسلمات فرهنگ دینی و قرآنی و انقلاب ما این است که تا زمانی که در روی زمین مستضعفی وجود داشته باشد قطعاً مستکبر و نیز مقابله با استکبار هم وجود دارد که نماد استکبار به معنای کامل آن در این قرن حاضر، دستگاه حاکمیت آمریکاست.

وی اظهار داشت: دو خطایی که بنابه فرمایش مقام معظم رهبری در حال عادی شدن در فضای کشور است که همان زیر سؤال بردن استکبار ستیزی و بدون پشتوانه منطقی نشان دادن شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران و نیز رفع مشکلات کشور را به سازش با امریکا گره زدن است.

جمالی زاده، اضافه کرد: مردم ما در این مقطع از انقلاب نیز با هوشیاری کامل و نیز با توجه به مستندات دینی و قرآنی و تاریخی خصوصاً تاریخ یکصدساله اخیر جهان و ایران و دوران پس از انقلاب تاکنون، این تفکرات را مردود دانسته و باطل بودن این تخیلات را در عمل نشان داده و خواهند داد.

امام جمعه فارسان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با انقلابیون دیروز و تغییر روش دهندگان امروز، با تأکید بر شاخص قرار دادن ولی فقیه در هرگونه رفتار و فعالیتی به عنوان حجت شرعی دنیا و آخرت اظهار داشت: در تمامی نقاط ایران اسلامی هر ندا و شعاری که در برابر وحدت جامعه اسلامی و اتحاد این مردم بلند شود خواسته یا ناخواسته در پازل استکبار و دشمنان این نظام افتاده است.

وی افزود: چه شده است عده ای را که تا دیروز شعارهای ضد آمریکایی و استکبار ستیزی و انقلابی گری اشان گوش فلک را کر کرده بود و حنجره اشان را با این شعارها در برابر همین مردم خراب می کردند ولی امروز در این مسیر مردم دیده نمی شوند و مترصد فرصت برای تضعیف و زیر سؤال بردن این وحدت و اتحاد و اجتماعات مذهبی انقلابی مردم هستند.

امام جمعه فارسان،‌تصریح کرد: باید از اینها سوال کرد آیا نظام و انقلاب و ولایت و راه امام و شهدا عوض شده یا شماها با این شعارها منافعی را دنبال می کردید که امروز جلو منافعتان گرفته شده و یا فکر دیگری داشتید که الحمدلله با این رفتارهایتان فکر و باطن واقعی اتان در حال ظاهر شدن نزد مردم است اگر چه مردم ما هوشیارانه خیلی خوب این مسائل را تشخیص داده و می دهند.

امام جمعه فارسان تاکید کرد: اگر امروز استکباری وجود دارد که با شواهد فراوان وجود دارد قطعاً نماد استکبار بین المللی آمریکای حیله گر است و اگر پرچمدار و علمدار دفاع از مستضعفین و آزادیخواهان وجود دارد فقط شخص شخیص رهبری شجاع انقلابمان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای است که همانند امام راحل جوامع آزادیخواه جهان را در این راستا چه خوب و عزتمندانه هدایت میکند.

گفتنی است قبل از شروع راهپیمایی، با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم زنگ استکبارستیزی با شعار مرگ بر آمریکا نواخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار