مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع):

کم‌رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت یک حرکت خائنانه و ضد ارزشی است/ توهین به مقدسات اهل سنت دفاع از صهیونیسم و امریکاست

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) گفت: بی‌احترامی و بی‌توجهی برخی مسئولان نسبت به خانواده شهدا و کمرنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی یک حرکت خائنانه و ضد ارزشی است.
کد خبر: ۸۷۷۱۲۴۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر حسن باخرد عصر امروز در یادواره 40 شهید دانش آموز تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و  یاد و خاطره مجاهدان عرصه علم و دانش بویژه شهید حسین فهمیده با اشاره به امتیازات شهیدان معرکه جنگ افزود: شهید معرکه جنگ را خداوند قبض و روح می کند، غسل و کفن ندارد، زنده اند، نزد خدا روزی می خورند و ناظر بر اعمال همه ما هستند.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به وصیت شهدا و دین و حقی که بر گردن ما دارند، یادآورشد: امروز باید بیش از گذشته ادامه دهنده راه این مجاهدان فی سبیل الله باشیم و نگذاریم حرف ولایت فقیه به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی بر روی زمین بماند.

وی تقویت روحیه استکبارستیزی و جهادی و زنده نگه داشتن مسیر شهدا را مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری در این برهه دانست و متذکر شد: بی‌احترامی و بی‌توجهی برخی مسئولان نسبت به خانواده شهدا و کم رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی یک حرکت خائنانه و ضد ارزشی است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل با تشکیل گروه های داعشی،تکفیری و... به دنبال جنگ افروزی و اختلاف در منطقه هستند که توهین به مقدسات اهل سنت دفاع از صهیونیسم و آمریکا وپرداختن به اختلافات قومی، دینی و مذهبی  تیز کردن شمشیر دشمن است.

با خرد خطاب به دانش آموزان خاطر نشان کرد: شهدا از شما محصلین عزیز می خواهند با مجاهدت ،علم آموزی و بصیرت افزایی از ولایت فقیه پشتیبانی کنید چون طبق وصایای شهدا ولی فقیه جان و قلب همه آنان است.

رزمنده و راوی جنگ با بیان این مطلب که شهدا فرصت طلب بودند ابراز داشت: شهدا از فرصت به دست آمده کمال استفاده را بردند و با همه آمال و آروزهایی که داشتند برای دفاع از انقلاب و اسلام کلاس درس را ترک و به جبهه ها شتافتند و در نهایت به فیض عظمای شهادت نایل آمدند.

وی با اشاره به  گستردگی جنگ نرم دشمن و لزوم مقابله با آن تأکید کرد: دانش آموزان عزیز به عنوان افسران عرصه جنگ نرم ضمن  بررسی آسیب ها و تهدید های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پوزه استکبار جهانی را در این عرصه بزنند تا همانند شهدا ستاره شوند.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام گفت: در دهه 60 بیش از 36 هزار شهید دانش آموز و 40 شهید محصل این شهرستان به نمایندگی از این قشر براساس اعتقاد، دین، تکلیف و خلوصی که از دم مسیحایی امام راحل بدست آوردند عازم جبهه شدند.

کامیابی افزود: در هشت سال دفاع مقدس شهدای والامقام با شهادت و از خود گذشتگی از اسلام، قرآن و ارزش های اصلی انقلاب و مسیرعزت و سرافزاری این ملت پاسداری کردند و این حماسه و افتخار آفرینی تکرار شدنی نیست.

گفتنی است؛ یادواره 40 شهید دانش آموز و سه هنر جوی هنرستان کشاورزی امام جعفر صادق (ع) شهیدان زیبایی، رمضانی و نیازی فر شهرستان تربت جام  در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی با حضور مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، عقیدتی، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد و در پایان مراسم از خانواده سه شهید هنرجو با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

 

 

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها