خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

گزینه نظامی برای دشمنان تبدیل به یک خیال به گور برده شده است/ موشک‌های ایران هر جا را که اراده کنند به آتش می‌کشند

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گزینه نظامی دشمن یک داستان است که به گورستان سپرده شده و این قدرت در سایه تکیه بر ولایت‌فقیه به دست آمده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۲۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در یادواره 102 شهید شهر کوشک شهرستان خمینی‌شهر اصفهان اظهار کرد: امام (ره) اجازه نداد هویت اسلامی ما در هویت غرب ذوب و ادغام شود.

سردار سرتیپ حسین سلامی امام (ره) را تغییردهنده بزرگ تاریخ بشریت در عصر جدید با الهام از فضائل عظیم عاشورا عنوان و تأکید کرد: پس از انقلاب در این دوران پر از فتنه با آموزه‌های عاشورا توانسته‌ایم از گردنه‌های پیچیده تاریخی که دشمنان علیه نظام ایجاد کرده‌اند عبور کنیم.

وی شهیدان را نشان‌دهنده صدق وعده مردمان هر دیار بیان کرد و گفت: این ازخودگذشتگی‌ها نمایش احساس وفاداری هر دیار به نهضت عاشورایی حسین (ع) است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا را ستاره‌های روشن بر آسمان ایمان و عشق توصیف کرد و ادامه داد: هیچ میدانی برای نشان دادن ایمان از میدان جهاد و شهادت قوی‌تر نیست، لذا شهدا حامل روح مکتب در جامعه‌اند.

سردار سلامی شهادت را رمز جاودانگی و سرّ کرامت یک امت بیان کرد و افزود:علم این انقلاب در دوران پیچیده‌ترین فتنه‌های تاریخ با حکمت و منطق الهی به دست نایب برحق حضرت ولی‌عصر(عج) قرار دارد که با تکیه بر منطق حسین(ع)، پرچم اقتدار و عزت امت اسلامی را بر دوش کشیده و شکست‌های پی‌درپی جبهه استکبار همه مدیون ولایت‌فقیه است.

وی شهیدان را امتداد دهنده نهضت پرفروغ عاشورای 61 هجری اظهار کرد و. گفت: جاودانگی اسلام، مبارزه با کفر، بی‌عدالتی، نبرد برای آزادی، عدالت، اخلاق و شرافت در آن روز خونین رقم خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه اگر شهدا نبودند امروز کوچه‌پس‌کوچه‌های ما در اشغال متجاوزان بود، تأکید کرد: یادگار پرافتخار شهیدان نظام برای ما استقلال، امنیت، اقتدار، بزرگی و عظمت امروز کشور در سطح جهان است. ما همیشه دست‌بوس خانواده معزز شهدا هستیم.

سردار سلامی ایستادگی و ثبات قدم کشور اسلامی‌مان و بیداری بلاد اسلامی درنبرد اسلام با دنیای کفر را عامل شکست بزرگ دشمن بیان و تصریح کرد:شکستن استخوان‌های دشمنان اسلام شنیده می‌شود و ثبات قدمی که در میدان بیداری کشورهای اسلامی شاهد هستیم به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران است که این هم در سایه ارادتمندی به ولایت و ثبات قدم در حریم ولایت حاصل شده استدر میان ردوبدل شدن ضربات شمشیر مجاهدان با دشمنان صدای شکسته شدن استخوان دشمنانمان را می‌شنویم.

وی بابیان اینکه مردم شریف کوشک به نسبت جمعیتشان جزو مناطق پر شهید داده کشور و بلکه جهان اسلام هستند، اظهار کرد: این نشان از سخاوت، گذشت، اثبات حس وفاداری، تعهد به اسلام و ارادتتان به ولایت و ثبات قدم در دفاع از حریم اسلام و ولایت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خون شهیدان جمهوری اسلامی را علت ایجاد حصاری قدرتمند از امینت در تمام مرزهای سرزمین ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ده‌ها سال است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان بزرگ اسلام و ایران اسلامی نقشه‌های وسیع، توطئه‌های بزرگ و پیچیده، سیاست‌های ویرانگر و نیت‌های بدخواهانه را برای شکست ملت ایران طراحی و پیاده کرده‌اند.

سردار سلامی اظهار کرد: منطق جهاد، روح شهادت و ثبات قدم و عبودیت خدا علتی شده تا امروز در این تاریخ فشرده 38 ساله ملت صفحات درخشانی از اعتبار، منزلت و پیروزی سرشار رقم خورده باشد و این حاصل تکیه کردن بر شهادت، جهاد درراه خدا، ایمان و پایداری است.

وی به قدرت ایران در منطقه و جهان نیز اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران ائتلاف ابرقدرت‌های جهان را در هم شکست و امروز در زمره پیشرفته‌ترین کشورهای جهان موشک‌هایش هر جایی را که اراده کنند به آتش می‌کشند و برد پهبادهایش تا هزاران کیلومتر است و امروز هیچ تهدیدی این سرزمین را به مخاطره نمی‌اندازد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لبنان را کابوس صهیونیست‌ها، مجاهدان انصار الله یمن را متکی بر ذوالفقار علوی در حال جنگ با مزدوران نظام سلطه و سوریه را آوردگاه نزاع جهانی عنوان و تأکید کرد: با مشاهده رشادت‌های نیروهای جبهه مقاومت اسلامی همگی شاهد هستید که تا امروز هیچ توفیقی برای جبهه استکباری حاصل نشده است.

سردار سلامی منطق عاشورا را در جهان اسلام زنده بیان کرد و گفت: یزیدیان زمانه هم در حال پذیرش شکست هستند، شمشیر جهاد از نیام برکشیده شده و دامان استکبار را خواهد گرفت.

وی شهدا را حجت‌های خدا بر همه ما بیان و تأکید کرد: ما در اینجا آمده‌ایم تا به شهدا بگوییم هر گز نمی‌گذاریم پرچمی که دست شما بوده لحظه‌ای بر زمین بیفتد و تا پیروزی قطعی و حقیقی اسلام درصحنه‌های جهانی از پای نخواهیم افتاد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه با اطمینان می‌گوییم به فضل الهی هیچ تهدیدی امروز امنیت سرزمین اسلامی‌مان را به مخاطره نمی‌اندازد، تصریح کرد: داستان انتخاب گزینه نظامی برای دشمنان ما تبدیل به یک داستان باطل‌شده، آرزویی واهی و یک خیال به گور برده شده است.

سردار سلامی مهم‌ترین عامل قدرت کشور را ایمان عنوان و اظهار کرد: با توجه به آموزه‌های دینی، قرآنی و تجربیات عینی و واقعی جامعه در این چند دهه به این نتیجه دست‌یافته‌ایم تا زمانی که به ولایت تکیه زده‌ایم در هیچ صحنه‌ای دشمن نتوانسته به ما آسیب بزند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: زمانی که افغانی‌ها، پاکستانی‌ها، ایرانی‌ها، لبنانی‌ها، فلسطینی‌ها، سوری‌ها، یمنی‌ها در یک جبهه واحد علیه جبهه استکبار ایستاده‌اند دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند بر سرنوشت سیاسی مسلمانان حاکم شود.

سردار سلامی بابیان اینکهتنها در سایه تکیه بر منطق جهاد و ولایت‌پذیری است که این انقلاب در حال گسترش در کل جهان استما تا آخر پای ولایت ایستاده‌ایم.

وی در پایان تاکید کرد: عظمت، اقتدار و امنیت ملت ایران در عرصه نظام جهانی به برکت خون شهیدان به دست آمده است.


ارسال نظرات