خبرهای داغ:
امام جمعه فارسان:

ضرورت هوشیاری مردم و دولت عراق در عملیات موصل

امام جمعه فارسان گفت: مردم و دولت عراق با اتحاد و وحدت خود در عملیات موصل مواظب ترفندهای حامیان پشت پرده داعش و خنجر زدن از پشت توسط آنها در راس شان آمریکا و ترکیه و آل سعود باشند.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۳۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته فارسان با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی انتخابات افزود: با ابلاغ سیاستهای کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری، و مواد 18 گانه آن، فصل جدیدی در آینده انتخاباتی کشور از حیث بالا رفتن ضریب عدالت محوری و قانونی عمل کردن تمامی طرفهای انتخابات و کمتر شدن شائبه دخالتهای بی‏جا و ارتقای سلامت انتخابات و به حداقل رساندن مشکلات انتخاباتی و در نتیجه ارتقای اعتمادسازی در بین اقشار مختلف مردم گشوده شد که مجلسیان محترم نیز به جزئیات آن پرداخته و آنرا کامل کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل سرما افزود: با توجه به آغاز فصل سرما، صرفه جویی در برق و گاز تمامی هموطنان موجب بهره وری بیشتر و استفاده بهتر خواهد شد.

وی به عملیات موصل افزود: مردم و دولت عراق با اتحاد و وحدت خود در عملیات موصل مواظب ترفندهای حامیان پشت پرده داعش و خنجر زدن از پشت توسط آنها در راس شان آمریکا و ترکیه و آل سعود باشند.

وی تصریح کرد: انسان هم دنیایش آباد است و هم آخرت به شرط اینکه تقوا را بفهمد،تقوا جامع این است که انسان به زندگی و شادی ها و عبادت خدا خوب رسیدگی کند تا هر چه از خدا می خواهد به آن دست پیدا کند و این دست یافتن سه شرط دارد اول تکلیف خود را مشخص کنیم دوم هدف را درست انجام دهیم و سوم با تلاش و کوشش می توانیم خواسته های خود را به دست آوریم و از خداوند بخواهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار