خبرهای داغ:
امام جمعه کاشان:

پایه های حکومت آل سعود از درون در حال تزلزل و فروریختن است/ شهادت حاج آقا مصطفی خمینی(ره) آغازگر پیروزی انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اعدام یکی از شاهزادگان سعودی به دستور پادشاه عربستان گفت: این امر نشان می دهد پایه های حکومت آل سعود از درون در حال تزلزل و فروریختن است.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۱۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان، با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سیدمصطفی خمینی اظهار داشت: ایشان در آبان ماه ۵۶ در نجف پس از ملاقات با دو نفر به طرز مشکوک و مبهمی به شهادت رسیدند.

وی، حادثه شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی را بسیار سنگین و سخت توصیف و خاطرنشان کرد: خدای متعال به ازای این سرمایه گذاری بزرگ امام راحل در راه انقلاب اسلامی پیروزی این نهضت را به ملت ایران و بنیاگذار کبیر آن اعطا فرمود.

امام جمعه کاشان با تأکید بر اینکه اگر حاج آقا مصطفی به شهادت نمی رسید انقلاب اسلامی پیروز نمی شد گفت: شهادت فرزند امام غیرت دینی مردم را به خروش درآورد و موجب شد حوزه های علمیه به خصوص حوزه علمیه قم با برگزاری مراسمی، علیه رژیم پهلوی شعار سردادند.

نمازی در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با بیش از یک هزار نخبه و استعدادهای برتر علمی اشاره کرد و به ذکر فرازهایی از بیانات معظم له در این دیدار پرداخت.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق گفت: ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی در شهر موصل به عنوان دومین شهر بزرگ این کشور و محل استقرار پایگاه داعش موفق به محاصره منطقه شده است که در این میان علاوه بر تصرفات ارتش عراق، نیروهای داعش یا به هلاکت رسیده یا فرار کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل در خصوص جنایات رژیم آل سعود در یمن نیز اشاره و عنوان کرد: بر اساس این گزارش، هزاران کودک شهید و مجروح شده و قریب ۱۰ میلیون کودک نیز نیازمند کمک های بشردوستانه هستند.

نمازی اعدام یکی از شاهزادگان سعودی به دستور پادشاه عربستان در هفته گذشته را نیز یادآور شد و تصریح کرد: اگر تا کنون اختلافات و مناقشات خاندان سعودی به صورت درون خانوادگی مطرح بود اکنون این درگیری ها آشکار شده است که این امر نشان می دهد پایه های حکومت آل سعود از درون در حال تزلزل و فروریختن است.

وی همچنین تحلیل استاد دانشگاه کمبریج در خصوص خاورمیانه را متذکر شد و گفت: بر اساس نظر این محقق، تا زمانی که آل سعود از بین نرود امیدی از بین رفتن داعش وجود ندارد و حمایت اسرائیل و آمریکا از آل سعود به دلیل سرکوبی مسلمانان و اجازه یافتن رژیم صهیونیستی برای گسترش است.

ارسال نظرات