خبرهای داغ:
امام جمعه گلشهر:

دین و گریه ما برای امام حسین سیاسی است

حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی خراسانی در نماز جمعه امروز که در مسجد جامع گلشهر برگزار شد با بیان اینکه گاهی برخی شکایت دارند که چرا این قدر سیاسی صحبت می کنیم اظهار کرد:حسین سیدالشهدا در میدان سیاست شهید شد و حتی گریه های ما برای او نیز سیاسی است.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۰۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، امام جمعه گلشهر گفت: دین و گریه ما برای امام حسین سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی خراسانی در نماز جمعه امروز که در مسجد جامع گلشهر برگزار شد با بیان اینکه گاهی برخی شکایت دارند که چرا این قدر سیاسی صحبت می کنیم اظهار کرد: حسین سیدالشهدا در میدان سیاست شهید شد و حتی گریه های ما برای او نیز سیاسی است.

وی با تاکید بر لزوم حضور بیشتر مردم و مسئولان در نماز جمعه گفت: فرزندان نیز باید از ابتدا در این مراسم حضور داشته باشند و تربت شوند.

خطیب جمعه شهر گلشهر با قدردانی از حضور باشکوه مردم شهر در عزاداری سیدالشهدا در دهه اول محرم عنوان کرد: برخی مناطق شهرستان از استفاده بعضی هیات ها از آلات لهو لعب همچون نی در مراسم ها شکایت دارند.

امام جمعه گلشهر افزود: اگر با بیان مناسب به این افراد آگاهی لازم داده شود حتما رعایت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی با اشاره به تبلیغات وسیع دشمن مقابل ایران تصریح کرد: متاسفانه در دنیا قانون جنگل تنها حکمفرماست.

وی ادامه داد: 9 هزار انسان بی گناه در منا توسط عربستان کشته شدند و روزانه زنان و کودکان بی گناه در یمن کشته می شوند این در حالیست که کشورهای مدعی حقوق بشر سکوت کرده اند.

خطیب جمعه شهرستان با بیان اینکه متاسفانه جوانان ما آرزوی زندگی با افرادی را دارند که تنها از انسانیت مدعی آن و تمدن هستند عنوان کرد: در مناظرات تلویزیونی شاهد رفتار ناشایست از این افراد هستیم که برای انسان شرم دارد.

امام جمعه گلشهر یادآور شد: اگر در کشور بخواهیم یک جاسوس را اعدام کنیم فریاد های حقوق بشر خواهانه این افراد بلند است  و تحریممان می کنند، ولی زمان کشته شدن انسانهای بی گناه سکوت اختیار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی در پایان با اشاره به ظاهرسازی این کشورها برای مقابله با داعش گفت: با داعش می جنگید و در مقابل نیروهای مقابل داعش را می کشید؟

ارسال نظرات