خبرهای داغ:

دیدار از خانواده شهدا و اعطای تندیسها تا پایان شهریور ادامه دارد

65 شهید شاخص سردار در شهرستان داریم که طبق تصمیم کنگره، دیدارها توسط مسؤولان شهرستان انجام خواهد شد که ان شاءا... از بعد از ماه مبارک شروع خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۶۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در راستای برگزاری اجلاسیه ملی شهدا از جمله وظایف بنیاد شهید به عنوان مسؤول کمیته ایثارگران بحث دیدار از خانواده شهدا و اعطای تندیسهای خاص هر شهید به آنانست.

مقتدایی ادامه داد: شهدا به سه گروه تقسیم می شوند: شهدایی که والدینشان در قید حیاتند که دیدارشان به عهده بنیاد شهید است. آن دسته از شهدایی که والدینشان فوت کرده اند، اگر همسر داشته باشند، نیز دیدارشان به عهده بنیاد است.

وی درمورد دسته سوم گفت: شهدایی که نه والدینشان زنده اند نه همسر دارند، دیدارهایشان به سپاه خمینی شهر و درچه محول شده است.

مسؤول کمیته ایثارگران با بیان اینکه سه ماه بیشتر فرصت نداریم و می خواهیم تا پایان شهریور دیدارها را به اتمام برسانیم، اظهار کرد: باید هر اکیپ روزانه 6-5 دیدار با خانواده شهدا انجام دهد.

مقتدایی درمورد خانواده شهدایی که محل سکونتشان خارج از شهرستان خمینی شهر است، گفت: طبق هماهنگیهای انجام شده این دیدارها توسط بنیاد شهیدهای شهرستانهای دیگر انجام خواهد گرفت.

رئیس بنیاد شهید کیفیت دیدار خانواده شهدای سردار را توضیح داد: 65 شهید شاخص سردار در شهرستان داریم که طبق تصمیم کنگره، دیدارها توسط مسؤولان شهرستان انجام خواهد شد که ان شاءا... از بعد از ماه مبارک شروع خواهد شد.



ارسال نظرات