خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

شهدا روحیه استقامت و ایثارگری را ماندگار کردند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: شهدا روحیه استقامت، مردانگی، شجاعت، غیرت و ایثارگری را ماندگار کردند و ما باید امروز از آنها بیاموزیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۶۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرگرد محسن احمدوند در حاشیه اعزام دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های منطقه سامن و جوکار به اردوی راهیان نور بیان داشت: «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» باید همواره مدنظر ما باشد.

وی افزود: در واقعه کربلا ۷۲ نفر از یاران امام حسین(ع) به میدان آمدند و در زمان دفاع مقدس نیز شهدا به تأسی از مکتب عاشورا در راه اسلام جان خود ر در طبق اخلاص گذاشتند و به تکلیف خود عمل کردند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: شهدا روحیه استقامت، مردانگی، شجاعت، غیرت و ایثارگری را ماندگار کردند و ما باید امروز از آنها بیاموزیم.

وی بیان داشت: آنان دشمن خود را در آن زمان شناختند و ما نیز باید دشمن زمان خود را بشناسیم، باید بدانیم یزیدیان زمان چه کسانی هستند، امروز آل سعود کودک‌کش در یمن، سوریه و عراق زنان و کودکان را به خاک و خون می کشند.

احمدوند با بیان اینکه ما باید این خو و خصلت را بشناسیم، یادآور شد: اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با شهدا و ارمان‌های آنها است.

وی ادامه داد: در این سفر عهد و پیمان ببندیم و مجموع ثواب این مسیر و سفر را به هر شهیدی که به ذهنتان آمد، هدیه کنید و بدانید که این یک توفیق است و شما را شهدا دعوت کرده‌اند.

*اعزام دانش آموزان در قالب 7 اتوبوس به اردوی راهیان نور

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سامن نیز در ادامه گفت: تعداد ۷ دستگاه اتوبوس از مناطق سامن و جوکار برای آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت اعزام می شوند.

مهدی الوند افزود: دانش آموزان دختر از مناطق عملیاتی قصر شیرین، بازی دراز و مرصاد بازدید می‌کنند و به زیارت شهدا نایل می ‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به همراه کاروان روحانیون و راویانی نیز هستند که دانش آموزان را همراهی می کنند و امید است در این ایام سوگواری عبدالحسین(ع) بتوانیم زائر خوب و با سعادتی برای شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات