جلسه هماهنگی همایش فرهنگی مذهبی سه ساله های حسینی و خطبه خوانی حضرت زینب (س) در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

جلسه هماهنگی همایش فرهنگی مذهبی سه ساله های حسینی و خبطه خوانی حضرت زینب (س) عصر روز گذشته در اتاق جلسات فرماندهی سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۲۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این جلسه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواهر و مربیان مهدهای قرآنی شهرستان و همچنین مدیران قسمت های ناحیه نیز حضور داشتند.
 
در ابتدای این جلسه مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه تربت حیدریه ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) به برنامه های اجرایی ابلاغ شده از دفتر بسیج جامعه زنان در سپاه امام رضا (ع) همزمان با سالروز خطبه خوانی حضرت زینب (س) در دوم ماه صفر و همچنین همایش سه ساله های حسینی در پنجم صفر و سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اشاره نمود.
 
در ادامه جلسه هر یک از فرماندهان حوزه ها و مدیران قسمت ها و مهد های قرآنی شهرستان نقطه نظرات و پیشنهاد های خود را در خصوص نحوه برگزاری مراسم بیان نمودند.
 
 سپس مقرر شد مسئولین فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی و دفتر بسیج جامعه زنان ناحیه هماهنگی های لازم را با ادارات شهرستان در خصوص جلسات هماهنگی بعدی و حضور ادارات در اصل برنامه همایش که در تاریخ مقرر انجام خواهد شد به عمل آورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها