رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

برنامه ششم هیچ راهکاری برای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه ای ندارد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: برنامه ششم توسعه هیچ راهکار کاربردی برای رفع مشکلات و توسعه اقتصادی نداشت.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۲۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین مقصودی در جمع کارکنان شهرداری سبزوار با تاكيد بر اينكه برنامه ششم توسعه هیچ راهکار کاربردی برای رفع مشکلات و توسعه اقتصادی نداشت، بيان كرد: لایحه‌ای که دولت با عنوان برنامه ششم توسعه در خراسان رضوی آورد هیچ برنامه اي نداشت و در اين زمينه تنها چند قانون جابه‌جا شده بود.

نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي گفت: قوانین شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها در حال بازنگری است.

مقصودی افزود: امروز اصلاح قوانین بین شوراها و شهرداری‌ها همواره به عنوان یکی از چالش‌های مهم کشور مورد بحث است، چرا كه شوراها و شهرداری‌ها نقش مهمی در سیاست گذاری هاي کشور دارند.

وي با اظهار اينكه بخش عمده اي از قوانين شورا و شهرداري ها متعلق به قبل است، اظهار داشت: در گذشته جمعيت شهري به روستايي ۳۰ به ۷۰ بود كه اين مهم امروزه برعكس شده و همين امر لزوم بانگري قوانين را ضروري تر كرده است.

مقصودی در ادامه مباحث خود بيان كرد: شورا و شهرداری مظهر مدیریت یکپارچه شهری هستند و باید با استفاده از ظرفیت مردمی و کسب درآمدهای پایدار برای توسعه و عمران شهر تلاش کنند.

وي از انتصاب شهردار سبزوار ابراز خرسندي كرد و گفت: مسئولان هميشه در همه دوران مديون مردم هستند، آنان در همه لحظه ها آنجا كه بايد باشند حضور داشته و دارند حال نوبت ماست كه با تلاش مضاعف، اخلاق حسنه و روي گشاده گره از كار آنان باز كنيم.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز باید مديران شهرداري در اتاق شان به روی مردم باز باشد و گوش شنوایی برای مشکلات، کمبودها، نارضایتی ها و دغدغه های آنان باشد.

مقصودي با بيان اينكه مديريت شهر نيازمند آرامش، اعتماد و تعامل است، گفت: شهرداري بايد در فضايي آرام، به دور از هياهو در قالبي برنامه محور و با چشم انداز روشن و زمان بندي مشخص، امور شهر را پيش برده و به شهروندان خدمات رساني نمايد.

نماینده مردم سبزوار درمجلس با تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) بيان كرد: فرهنگ عاشورا باید جهانی شود، اگر عاشورا رخ نمی‌داد صدای عدالت‌خواهی همه پیغمبران گذشته و امید مظلومان از بین می‌رفت.

مقصودي با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) روح مقاومت را در جامعه زنده کرد و جامعه را به استقامت و عدم پذیرش ذلت و خواری سوق داد، گفت: امروز همه مردان و زنان آزادی‌خواه در جهان فریاد هیهات من ‌الذله را سر می‌دهند و امام حسین (ع) با قیام خود روح شهادت‌طلبی، استقامت و مقاومت را در دنیا تزریق کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها