خبرهای داغ:
امام‌جمعه فولادشهر:

شهادت علی‌اصغر(ع) سند مظلومیت امام حسین(ع) و حقانیت واقعه کربلاست

امام‌جمعه فولادشهر گفت: شهادت علی‌اصغر(ع) سند مظلومیت امام حسین(ع) و حقانیت واقعه کربلاست.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۴۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز شامگاه شنبه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مسکن مهر فولادشهر اظهار کرد: شهادت علی‌اصغر(ع) سند مظلومیت امام حسین(ع) و حقانیت واقعه کربلاست.

امام‌جمعه فولادشهر افزود: برخی از دشمنان کوردل و شیطان‌صفت ادعا می‌کنند که امام حسین(ع) برای دنیا عازم کربلا شد که در جواب آن‌ها باید بگوییم، اگر امام حسین برای مال دنیا عازم نینوا شد پس چرا تمام عزیزان خود را به همراه برد.

خطیب نماز جمعه فولادشهر ادامه داد: استکبار جهانی درصدد است تا قیام امام حسین(ع) و آموزه‌های این حماسه به فراموشی سپرده شود که این موضوع خیالی بیش نیست و به حمدالله روز گذشته شاهد بودیم که مراسم باشکوه شیرخوارگان نه‌ تنها در سراسر کشور ایران بلکه در بیش از 42 کشور دنیا برگزار شد.

حجت‌الاسلام سرافراز بابیان اینکه حفظ دین خدا آن‌قدر مهم بود که امام حسین(ع) چنین تصمیمی گرفت: عاشورا درس بزرگی را برای همه ما به ارمغان گذاشت و خطبه‌های حماسی حضرت زینب(س) آن را تکمیل کرد و اکنون چنین میراث گران بهایی برای ترویج در جامعه در اختیار ما قرارگرفته است.

امام‌جمعه فولادشهر در پایان خاطرنشان کرد: آحاد جامعه ما باید توجه داشته باشند که واقعه کربلا برای تمامی سنین و اقشار جامعه الگو دارد، از امام حسین(ع) وعلی اکبر(ع) و حضرت رباب و علی‌اصغر(ع) تا دیگر دلاوران واقعه عاشورا، بنابراین همه ما موظیم با تاسی از این بزرگواران در جهت حفظ دین و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) تلاش کنیم.


ارسال نظرات