به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر؛

نواخته شدن زنگ امر به معروف ونهی ازمنکر در نیشابور+عکس

به مناسبت ایام ماه محرم و هفته احیاء امر به معروف زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه دین و دانش نیشابور نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۷۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان نیشابور در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و اصحاب با وفایش با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) بر پایه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهارداشت: امام حسین(ع) یکی از اهداف قیامشان را احیا سنت جدشان و امربه معروف و نهی از منکر می دانند چرا که اسلام در آن زمان دچار انحراف شده بود و حاکمان ظلم و جور منکرات را انجام و معروفات را فراموش کرده بودند.

ابوالفضل فتوحی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین است که باید انجام شود چرا که خداوند در قرآن نیز بر این فریضه تاکید دارند و اگر این فریضه در جامعه انجام نشود باعث تباهی جامعه و زوال آن خواهد شد.

وی تصریح کرد: جامعه ما اگر می خواهد باقی باشد باید ارزش ها در آن نهادینه شود و برای این امر نیاز است فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جاری و ساری باشد تا کاستی ها جبران و خوبی ها بیش از پیش گسترش یابد.

خاطر نشان می شود؛ هفته اول ماه محرم الحرام به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و برنامه های مختلفی انجام می شود.
 



ارسال نظرات
پر بیننده ها