خبرهای داغ:
مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه بهار:

کار جوان امروز در عرصه مقاومت و مقابله با دشمنان ارزشمندتر و بالاتر است

مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه بهار با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما در مقابل يک دشمن قرار داشتيم و امروز جوانان ما در مقابل دشمنان زيادي قرار دارند، گفت: بايد به فکر خاکريزها بود و مقاومت کرد، کار جوان امروز در اين عرصه ارزشمندتر و بالاتر است.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۵۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام اباذر طالبي در یادواره 168 شهید شهر بهار که در مسجد امام خمینی(ره) شهرک فرهنگیان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پيام نهايي شهدا اين است که باهم باشيم.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز در ميدان بزرگ‌تر حضور دارند، افزو: اين عرصه نياز به مقاومت دارد و بايد در اين ميدان راه شهدا را فراموش نکنيم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا مي‌شويم.

مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه بهار در ادامه سخنانش ابراز داشت: بايد نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگيريم.

وي تصريح کرد: برگزاري يادواره‌هاي شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدايي که محور زندگي آن‌ها خدا بود و براي خدا کار مي‌‌کردند و اگر کار ما براي رضاي خدا باشد از تعريف و تمجيد ديگران در کار خود مغرور و از سرزنش آنها نااميد و مأيوس نمي‌شويم.

طالبی با بيان اينکه شهدا مايه افتخار مکتب الهي هستند و کار براي خدا از ويژگي‌هاي بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهدا پيروي از ولايت و دفاع از خاک ايران بود و رمز ماندگاري آن‌ها اخلاص در عمل است.

وی عنوان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس ما در مقابل يک دشمن قرار داشتيم امروز جوانان و نوجوانان ما در مقابل دشمنان زيادي قرار دارند.

مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه بهار اظهار کرد: بايد به فکر خاکريزها بود و مقاومت کرد، کار جوان امروز در اين عرصه ارزشمندتر و بالاتر است و بايد در اين ميدان مبارزه کم نگذاريم چرا که در دوران دفاع مقدس شهدا کم نگذاشتند و ميدان جهاد اکبر و جهاد نفس را خالي نکردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمني آمريکا عليه ملت بزرگ ايران به‌خاطر عزتمندي و اقتدار ملت بزرگ ايران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات