خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از برگزاری یادواره 327 شهید نیروی انتظامی با محوریت شهید «علی‌احمد قیطاسی»، شهید شاخص نیروی انتظامی استان همدان در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۳۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب بیان داشت: پس از چند سال پیگیری و هماهنگی با سردار باقرزاده، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس با شکوه بسیار در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی همدان تشییع و به خاک سپرده شده که برای ما حکم یک امامزاده را دارد.

وی اظهار کرد: وجود مزار این شهید بزرگوار به ستاد آبرو بخشیده و به مأموریت‌ها برکت داده است و آماده ایم تا در مکانی دیگر پذیرای یکی دیگر از شهدای گمنام باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از ساخت المان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تاکنون چندین طرح به دلیل اهمیت موضوع نه بحث هزینه دیده شده زیرا برای ساخت المانی زیبا حساسیت داشته ایم.

وی گفت: در نهایت با یکی از طرح ها موافقت شده و پایه ریزی کار نیز انجام شده و تا یک ماه آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

مهدیان نسب با انتقاد از غربت شهدای گمنام در میدان میشان الوند نیز گفت: دیروز بر سر مزار این شهدا رفته و تأسف خوردم که چرا این شهدای گمنام، گمنام تر شده اند درحالی که می‌شد بنایی شبیه امامزاده در آن جا ایجاد کرد.

وی از برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی با محوریت شهید شاخص سال و شهدای مدافع حرم نیز خبر داد و گفت: شهید بزرگوار «علی‌احمد قیطاسی»، شهید شاخص نیروی انتظامی در سال 95 است .

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان افزود: این یادواره همزمان با ماه محرم و 25 تا 30 مهر به یاد 327 شهید نیروی انتظامی برگزار شده و کتاب شهید شاخص نیز رونمایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: از این شهید بزرگوار، وصیت نامه بسیار زیبایی باوجود سن کم به یادگار مانده که در کتاب معرفی این شهید والامقام به چاپ رسیده است.

مهدیان نسب با بیان اینکه برادر شهید قیطاسی نیز از سرداران شهید است، اظهار کرد: شهید قیطاسی تیر 1366 پس از اسارت به وسیله دشمن در صبحگاه نیروهای مسلح که از او می خواهند به جمهوری اسلامی بدگویی کند؛ شجاعانه مقاومت کرده و شعار «مرگ بر صدام» و «مرگ بر آمریکا» سرداده و همان جا بر اثر تیرباران به شهادت می رسد.

وی ادامه داد: پیکر پاک این شهید بزرگوار سال 93 به میهن بازگشته و در زادگاهش نهاوند به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات