خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

دفاع مقدس هیمنه ابرقدرت‌های جهان را در هم کوبید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به دستاردهای دفاع مقدس گفت: ما در جنگ رشد کردیم و هیمنه ابرقدرت‌های جهان را در هم کوبیدیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۳۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
حجت الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در مورد حصر آبادان با دستور قاطعی که فرمودند «حصر آبادان باید شکسته شود»، باعث گرفتن روحیه در بین رزمندکان شد و یکی از بزرگترین و موفق‌ترین عملیات‌ها را رقم زد، عملیات ثامن الئمه (ع) که حصر آبادان شکسته شد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ملت دلیر و سلحشور ایران اسلامی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و دفاع از عزت و شرف این مملکت یکی از بزرگترین و حساس‌ترین نقطه از حیات خود را مانند نگینی تابناک در تاریخ نظام و کشور رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به دستاردهای دفاع مقدس تصریح کرد: ما در جنگ رشد کردیم و هیمنه ابرقدرت‌های جهان را در هم کوبیدیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در تمام زمینه ها چه در سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی تفکرات جهان را برهم زد، گفت: دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ است که هر چه از آن بیاموزیم کم است.

شیرزادی عنوان کرد: دشمن در اوایل انقلاب اسلامی به طمع افتاده بود که از ضعف نظامی ما سوء استفاده کند و به این مرز و بوم حمله کند و سه روزه در تهران باشد اما ملت ایران به رهبری امام راحل و با غیرت خود مشتی محکمی بر دهان یاگویان زدند که امروز هم امنیت و آرامش ما مرهون همان از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: امروز باید درس‌های ایستادگی و مقاومت شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: مردم ما نشان دادند که می‌توان 8 سال جنگید اما یک وجب از خاک کشور را به دشمن نداد.

شیرزادی عنوان کرد: مردم ما بدانند با هرگونه تفکر که هستند اگر گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و از فرمایشات ایشان پیروی کنند، مطمئن باشند هیچ گزندی به آنان نخواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات