خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: جانبازان سال‌هاست که با مشکلات خود مبارزه می‌کنند و فریادگران خاموشی هستند که با وجود نقص عضوی که دارند، همواره به جامعه کمال بخشیده‌اند.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۳۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح‌الله حسینی‌شاخص در دیدار با خانواده جانبازان در روستای یسرلو بیان داشت: با دیدن صبر و روحیه بالا و انگیزه‌های بیدار جانبازان همه ما روحیه می‌گیریم.

وی افزود: جانبازان سال‌هاست که با مشکلات خود مبارزه می‌کنند و فریادگران خاموشی هستند که با وجود نقص عضوی که دارند، همواره به جامعه کمال بخشیده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند با اشاره به ارزش ایثار و جانبازی یادآورشد: ایثار از بارزترین نشانه‌های انسان مومن است و جانبازان نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند.

وی ادامه داد: دیدار و سرکشی از ایثارگران عرصه‌های جهاد در راه ارزش‌های والای انسانی، برای هر کسی یک افتخار و برای مسئولین یک وظیفه است.

حسینی‌شاخص با بیان اینکه همچنان شاهد پیوستن جانبازان به قافله شهدا هستیم، اظهار داشت: هیچ پاداش و تقدیری نمی‌تواند جبران کار بزرگ جانبازان که همان بذل جان و سلامتی خویش است را کند و در حقیقت خداوند است که قدردان این عمل بزرگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات