خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان خبر داد

ارسال 120 اثر از سراسر کشور در نخستین مسابقه کشوری طراحی پوستر با محوریت شهدا

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان گفت: در فرآیند این مسابقه 120 اثر از سراسر کشور برای دبیرخانه این مسابقات ارسال شد که طبق داوری 3 نفر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و 20 نفر نیز به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۳۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن شادمان‌فر ظهر امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه کشوری طراحی پوستر شهدا اظهار کرد: از همه کسانی که در این محفل برای تجدید با شهدا حاضر شده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: هر کدام از شهدا ستارگانی هستند که می‌توانند عالمی را روشن کنند، همان طور که امام حسین(ع) با خون خود راه کمال را به ما نشان داد، شهدای دفاع مقدس هم توانستند همین کار را کنند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان در ادامه به بیان اهداف برگزاری این مسابقه پرداخت و گفت: تجلی و ارتقای سطح کیفی آثار گرافیکی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف برگزاری این مسابقه کشوری بوده است.

شادمان‌فر اضافه کرد: ارائه تصاویری از فرهنگ، اخلاق، رشادت‌ها، فداکاری‌ها و خاطرات رزمندگان، ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و نیز شهدای ترور، هسته‌ای (جهاد علمی) و مدافع حرم در جهت به ثمر نشاندن نهال انقلاب اسلامی، از دیگر اهداف این برنامه بوده است.

وی بیان داشت: ایجاد گفتمان فرهنگ غنی شهادت در بین قشر جوان جامعه که در آن زمان حضور نداشته و در این عرصه تا کنون وارد نشده‌اند و ایجاد بستری جهت ورود به فضای مجازی و خلق آثار ارزشی و محتوا بخشی به شبکه‌های اجتماعی از اهداف بعدی جهت ارائه فراخوان این مسابقه بوده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در روند اجرای این برنامه قریب به 2 هزار پوستر در شهر، استان و کشور برای سازمان‌ها و نهادهای انقلابی، نظامی و انتظامی، ازجمله هنرمندان و بسیج مهندسین سایر استان‌ها ارسال‌ شده است.

شادمان‌فر از ارسال 120 اثر برای این مسابقه خبر داد و اذعان داشت: در فرآیند این مسابقه 120 اثر از سراسر کشور برای دبیرخانه این مسابقات ارسال شد که طبق داوری 3 نفر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و 20 نفر نیز به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی یادآور شد: در این مسابقات به نفر اول تا سوم به ترتیب سه، دو و یک سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد و از 20 نفر برگزیده بعدی نیز با اهدای لوح تقدیر، تندیس یادمان و هدیه تقدیر خواهد شد.

به گزارش بسیج در فراخوان نخستین مسابقه کشوری طراحی پوستر با محوریت یادمان شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم تا 25 شهریور ماه به هنرمندان این عرصه فرصت حضور داده شده بود؛ در این برنامه که همزمان با هفته دفاع مقدس و روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس برگزار شده بود، هنرمندان برگزیده، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتند و محمد احمدیان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به روایتگری پرداخت

ارسال نظرات