امام جمعه شهرستان تربت جام:

مسئولان به امانتی که به آنها سپرده شده است خیانت نکنند

امام جمعه شهرستان تربت جام بیان داشت: مسئولان بدانند كه براي هر كرسي و مسندي در اين كشور چندين جوان برومند از ایران اسلامی شهيد شده‎اند پس در این امانت خیانت نکنند.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۵۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام دكتر طاهري در مراسم شبي با شهدا که به همت دفتر فرهنگ اسلامي و بسيج دانشجويي واحد تربت جام با حضور معاون فرماندار، بخشداران، برخی مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامي و انتظامي در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، درباره فلسفه زيارت شهدا و ساخت مزار براي ايشان و تدفين شهداي گمنام در دانشگاه ها و پارك ها به ايراد سخن پرداخت و گفت: احياي ارزش هاي ديني و يادآوري رشادت هاي و زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهیدان از اهداف زيارت شهداست.
 
وی افزود: از خود گذشتگی، رشادت و جانفشانی شهدا، بهترین سندي است كه مسئولان بدانند و بفهمند كه براي هر كرسي و مسندي در اين كشور چندين جوان برومند از ایران اسلامی شهيد داده ايم و باید از خون های ريخته شده برای اسلام پاسداری کنیم.

طاهری تأکید داشت: براي اين كه مديون اين بزرگواران نباشيم و از اين امانت و میراث به درستي حفظ و حراست نماییم سیره و منش شهدا را همیشه  در زندگی، محیط کار و فضاهای علمی و دانشجویی الگو و سرمشق قرار دهیم.

گفتنی است؛ در پایان مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامي واحد تربت جام توسط حاضرین عطرافشاني و گلباران شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها