خبرهای داغ:
مدير عامل انجمن حمايت زندانيان شهرستان نهاوند خبر داد

اعطای 486 ميليون ریال کمک به خانواده‌هاي نيازمند زنداني در نهاوند

مدير عامل انجمن حمايت زندانيان شهرستان نهاوند از اعطاي بيش از 486 ميليون ريال كمك‌هاي نقدي و غير نقدي در نیمه نخست امسال به خانواده‌هاي نيازمند زنداني و زندانیان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۰۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

ميثم صالحي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از اعطاي بيش از 486 ميليون ريال كمك‌هاي نقدي و غير نقدي به خانواده‌هاي نيازمند زنداني و زندانيان و زندان شهرستان نهاوند در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: در بخش پذيرش و تشخيص 695 مورد شامل 282 مورد مراجعه كننده، 225 مورد مشاوره و مصاحبه حضوري، 150 مورد مشاوره تلفني و در نهايت 75 مورد خانواده تحت پوشش (دائمي، موردي و موقت) قرار گرفتند.

وي افزود : همچنين با پرداخت 200 مورد مستمري به ارزش 84 میلیون ریال، پرداخت 121 مورد كارت هديه به مبلغ 70 میلیون ریال، 90 مورد كمك هزينه تحصيلي و شهريه و كيف و البسه مدارس و لوازم التحرير به مبلغ50 میلیون و 200 هزار ریال، كمك هزينه درماني 27 مورد به ارزش 16 میلیون و 150 هزار ریال و پرداخت 2 فقره وام خوداشتغالي به ميزان 28 میلیون ريال و پرداخت 2 فقره وام قرض الحسنه به ارزش 10 میلیون ریال و دو مورد تامين بخشي از جهيزيه به ارزش 41 میلیون ريال توانسته‌ايم بخشي از مشكلات خانواده‌ها را حل کنیم.

مدير عامل انجمن حمايت زندانيان شهرستان نهاوند ادامه داد: انجمن با هزينه حدوداً 15 میلیون و 640 هزار ریال برایافطاري زندانيان و خانواده‌هاي آنان، هزينه درمان زندانيان، هزينه گوشي‌هاي ارتباط داخلي سالن ملاقات زندان نهاوندو فرهنگي زندان و پذيرش ساخت 4 دست دندان مصنوعي گامي برای رفاه حال مددجويان برداشته است.

وی همچنین از كمك‌هاي غير نقدي انجمن به خانواده‌ها را در قالب سبد كالا و هداياي غير نقدي 140 مورد به ارزش تقريبي 140 میلیون و 300 هزار ريال و از 3 مورد رضايت شاكي و 48 مورد معرفي به كميته امداد و بهزيستي در بخش مساعدت‌هاي حمايتي خبر داد .

صالحی با بيان اينكه با همكاري مشاوران و مددكاران انجمن توانستيم 7 مورد پرونده قضايي سرپرست خانواده ها را پيگيري کنیم كه در راستاي تفاهم نامه نسبت به حرفه‌آموزي و اشتغال زايي زنان سرپرست خانواده پس از پيگيري‌هاي لازم و معرفي بيش از 15 نفر به مركز فني و حرفه‌اي نهاوند تا پايان شهريور 4 نفر از زنان سرپرست خانواده موفق به دريافت مدرك فني و حرفه‌اي برای حرفه‌آموزي و اشتغالزايي و خودكفايي اقتصادي خانواده شدند.

وی در بخش كمك به زندانيان خاطرنشان کرد: در سال 95 بابت آزادي 3 زنداني حدوداً مبلغ 28 میلیون و 400 هزار ريال هزينه شده است، همچنين 5 مورد كمك هزينه بهداشت و درمان زندانيان به ارزش 3 میلیون ريال بابت مساعدت به زندانيان صورت گرفته است.

مدير عامل انجمن حمايت زندانيان شهرستان نهاوند ادامه داد: امسال ضمن برگزاري جشن نسيم مهر، از 16 نفر از فرزندان نمونه تحصيلي مددجويان نهاوند قدردانی شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات