" شهدای محله مون "به نگارخانه کمال الملک نیشابور آمد

نمايشگاه نقاشي "شهدای محله مون" با همكاري بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیروی مقاومت بسیج نيشابور برپاشد.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۲۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: بانوان هنرمند نيشابوري در رشته هاي هنري بخصوص نقاشي توانسته اند آثار مانايي را تاكنون از خود بر جا گذارند و در اين رهگذر نمايشگاه نقاشي «شهدای محله مون» در صدد است آثار هنري جديدي را همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس ودر راستای معرفی شهدا به مخاطب ارايه كند كه با همكاري بنیاد شهید وامور ایثارگران ونیروی مقاومت بسیج نيشابور برپاشده است.

حميدرضا آتشي افزود: نمایشگاه نقاشي «شهدای محله مون» آثار بانوي هنرمند نيشابوري « بهناز دولابی » است كه در آن ۳۲ اثر نقاشي در ابعاد ۵۰*۳۵سانتيمتر برپا شده است.

وي به تكنيك، سبك و موضوع اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه داراي تكنيك سیاه قلم است و با سبك رئاليسم طراحي شده و موضوعات چهره شهدای والامقام محله های واقع در خیابان مدرس نیشابور مي باشد که در روز آخر نمایشگاه طی مراسم خاص این پرتره ها در محل مسجدالرضای نیشابور به خانواده های معزز شاهد اهدا خواهدشد.

آتشي خاطر نشان كرد: اين نخستين نمايشگاه انفرادي است و بهناز دولابی كه داراي ۸سال سابقه هنري نقاشي با تكنيك سیاه قلم دارد و دارای مدرک فوق دیپلم معماری از دانشکده فنی وحرفه ای دختران نیشابور است و در پي ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسي آن مي باشد.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصريح كرد: نمايشگاه نقاشي « شهدای محله مون » از ۳ الي ۸ مهر۹۵ هر روز از ساعت ۹ الي ۱۲ و ۱۶ الي ۱۹ بعد از ظهر در محل نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور ويژه عموم علاقمندان داير مي باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار