خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرمسار خبر داد؛

آغاز مراحل اجرایی پروژه مدرسه 12 کلاسه در گرمسار

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرمسار گفت: یازدهمین پروژه ساخت مدرسه در گرمسار که یک مدرسه 12 کلاسه است به زودی کلنگ زنی خواهد شد و مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۰۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان زنگ مهر مقاومت در دبیرستان دخترانه فنی و حرفه ای کوثر این شهرستان با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرمسار،مسئول بسیج دانش آموزی،فرماندار این شهرستان،رئیس آموزش و پرورش گرمسار و برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی به صدا در آمد.

محمدرضا قائمی،رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرمسار در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان،مدیران و دبیران اظهارداشت: با حمایت های دولت تدبیر و امید دهمین مدرسه در شهرستان گرمسار به مرحله افتتاح رسید و تا سال آینده یازدهمین پروژه که یک مدرسه 12 کلاسه می‌باشد به زودی کلنگ زنی خواهد شد و مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های ملی و خیرین به نسبت پروژه های استانی با سرعت بیشتری پیشروی دارد، افزود: در پروژه های استانی به دلیل کمبود اعتبارات و تخصیص استان پروژه های استان زمان بیشتری برای تکمیل و بهره برداری نیاز دارد.

قائمی خاطرنشان کرد: دانش آموزان فنی و حرفه ای چرخ صنعت و خدمات کشور را به راه می‌اندازند و آینده خوبی را خواهند داشت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد،امام جمعه گرمسار در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پی از بین بردن ریشه های علمی جوانان هستند و از پیشرفت علم در ایران هراس دارند و برای جلوگیری از این مسئله جنگ نرم را به راه انداخته اند.

وی با اشاره به استعداد های درخشان شهرستان گرمسار افزود: دانش آموزان و دانشجویان گرمساری در زمینه علمی در سطح استان به مراتب استعداد درخشان تری دارند و باید از این استعداد به بهترین شکل استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار