خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان:

بومی‌سازی بیش از ۹۰ درصد تجهیزات نیروی هوایی/ حراست از آسمان هسته‌ای کشور به دست عقابان تیزپرواز F14 است

امیر سرتیپ دوم روزخوش بابیان اینکه نیروی هوایی یک نیروی تجهیزات محور هست، گفت: به لطف و مدد خداوند سبحان در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد تجهیزات موردنیاز خود را بومی‌سازی کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۰۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان در خصوص دکترین نظامی کشور اظهار کرد: همان‌طوری که فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده اند دکترین نظامی کشور دکترین دفاعی است.

امیر سرتیپ دوم مسعود روزخوش با تأکید بر همین دکترین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران قصد حمله و هجوم به هیچ جایی را ندارد اما همیشه آمادگی رزمی و دفاعی خود را حفظ می کند.

وی تأکید کرد: در همین زمینه تمام نیروهای مسلح کشور هوشیاری، ارتقا تجهیزات نظامی و آموزش به روز نفرات خود را مدنظر دارند و آماده رویارویی و در نطفه خفه کردن هر تهدیدی هستند.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان با بیان اینکه نیروی هوایی یک نیروی تجهیزات محور هست، گفت: این نیرو در همه جای جهان وابستگی کامل به تجهیزات دارد، ولی به لطف و مدد خداوند سبحان در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد تجهیزات مورد نیاز خود را بومی سازی کرده ایم.

امیر سرتیپ دوم روزخوش با بیان این آمار اظهار کرد: با استفاده از همین تجهیزات و قطعاتی که به دست مهندسان خودمان تولید و ساخته می شود و خلبان هایی که تحت آموزش در دانشکده خلبانی خودمان قرار می گیرند می توانیم وظیفه دفاعی کشور را با بهترین برآیند انجام دهیم.

این مقام ارشد نیروی هوایی استان اصفهان تصریح و تأکید کرد: امروز حراست و حفاظت از آسمان هسته ای کشور بالأخص آسمان هسته ای استان اصفهان بر عهده نیروهای پرتوان و خستگی ناپذیر هشتم شکاری و هواپیماهای تیزپرواز اف ۱۴ هست که به خوبی هم در حال انجام هست.

ارسال نظرات