خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

حفظ اقتدار و توان نظامی لازمه تقویت قدرت کشور است

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حفظ اقتدار و توان نظامی، لازمه تقویت قدرت کشور است و ما با رهبر عزیزمان تجدید بیعت می کنیم که با جان و دل از امر ایشان اطاعت خواهیم کرد و از هیچ دشمنی هراس نداریم.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۵۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حسن بهادری یکتا با بیان اینکه ایران در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد، اظهار کرد: جنگ ما برکات زیادی داشت و شهدایی که در طول تاریخ جاودانه شده اند برای ما کافی است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: افرادی در جنگ تربیت یافته‌اند که از گنجینه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و سردار «همدانی» همان تربیت یافته جنگ و جبهه‌ها بود که با ایثار و فداکاری در برابر دشمن ایستاد و به درجه رفیع شهادت رسید.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ادامه داد: نیروهای نظامی متدین و متعهد کشور، همیشه در حال آماده باش برای مبارزه با دشمنان اسلام و تروریست هایی هستند که قصد جان انسان های بی گناه را دارند.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری حفظ اقتدار و توان نظامی، لازمه تقویت قدرت کشور است و ما با رهبر عزیزمان تجدید بیعت می کنیم که با جان و دل از امر ایشان اطاعت خواهیم کرد و از هیچ دشمنی هراس نداریم.

بهادری‌یکتا ضمن تبریک به نیروهای نظامی و انتظامی، تصریح کرد: بسیج نیروی داوطلب و از خود گذشته ای است که برای پایداری و عزت نظام انقلاب اسلامی ایران، در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی و آمادگی نظامی تلاش می کند و همیشه در تمام صحنه های انقلاب خوش درخشیده و در راه سازندگی کشور کارهای مثبتی را در راستای اهداف والای نظام انجام می دهد.

وی با بیان اینکه تقویت بسیج و جذب نیروهای متعهد همیشه مد نظر سپاه می باشد، ابراز داشت: برنامه هایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فامنین تدارک دیده شده که برگزاری همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی، یادواره شهدا، رونمایی از کتاب شهید، غبار روبی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده ایثارگران و خانواده معظم شهدا از جمله این برنامه ها است.

وی در پایان گفت: برنامه هایی دیگری در این هفته برگزار می شود که امیدواریم با حضور گسترده مردم بتوانیم دین خود را نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران ادا کنیم و از فداکاری و گذشت عزیزان تجلیل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات