خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج طلاب خواهران فامنین:

زنده نگه داشتن یاد شهدا و بیان مجاهدت‌ ایثارگران وظیفه همه اقشار است

مدیر کانون بسیج طلاب خواهران شهرستان فامنین گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و بیان مجاهدت‌های ایثارگران در طول 8 سال جنگ نابرابر، یک وظیفه برای همه اقشار است که باید به نسل جدید یادآوری کرد.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۹۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، طیبه رشیدی نوا با اشاره به مجاهدت های ایثارگران و شهدای 8 سال دفاع مقدس بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و بیان مجاهدت‌های ایثارگران در طول 8 سال جنگ نابرابر، یک وظیفه برای همه اقشار است که باید به نسل جدید یادآوری کرد چراکه امنیت و آرامش کشور را مدیون عزیزانی هستیم که برای رضای خدا و حفظ کشور اسلامی ایران از چنگال ابرقدرت ها، از تمام هستی خودگذشتند.

وی افزود: در طول هفته برنامه‌هایی را تدارک دیده ایم که با همت عزیزان طلبه اجرا خواهد شد و هر روز در برنامه صبحگاهی، محفل انس با شهدا را در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین برگزار خواهیم کرد.

مدیر کانون بسیج طلاب خواهران فامنین ادامه داد: برپایی نمایشگاهی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تبیین سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها یکی دیگر از برنامه‌های کانون است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت نقش طلاب در حمایت از ولایت فقیه تصریح کرد: با حضور اساتید مجرب و سرگرد حسن بهادری فرمانده سپاه ناحیه فامنین، در مدرسه، نشست های سیاسی در این راستا، برگزار می‌شود.

رشیدی نوا با بیان مشکلاتی که در مناطق دور روستایی وجود دارد، گفت: یکی از اهداف طلاب حضور در مناطق محروم است تا بتوانیم پاسخگوی سوالات خانواده ها و مادران باشیم و مبلغین برای پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره خانوادگی و اعتقادی به روستاها اعزام خواهند شد.

رشیدی نوا از برگزاری مسابقات مقاله نویسی در باره شهدا در سطح مدرسه خبر داد و بیان کرد: مسابقات ورزشی از جمله تیر اندازی را در این ایام اجرا خواهیم کرد و جوایزی نیز به برندگان و نفرات برتر اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور در مراسم غبار روبی گلزار شهدا شرکت کرده و با گلباران مزار شهدا تجدید بیعتی با اهداف والای امام شهدا خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات