خبرهای داغ:
نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

آقای هاشمی؛ امنیت شما و کشور درگرو اقتدار نظامی است/ مجلس و تمام دستگاه‌های نظام برای تقویت بنیه نظامی تلاش کنند

حجت‌الاسلام سالک خطاب به سران منطقه که وابسته به رژیم جعلی و جنایتکار اسراییل و آمریکا دارند، تصریح کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در حدی است که هرگونه تحرکی علیه نظام قدرتمند جمهوری اسلامی شکل بگیرد پاسخش را قاطعانه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۵۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح اصفهان پیرامون قدرت دفاعی کشور اظهار کرد: آن چیزی که در داخل کشور، منطقه و جهان مطرح هست گسترش و رشد قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف ازجمله بُعد نظامی است که مسئله‌ای بسیار مهم هست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک کاشانی تأکید کرد: مجلس و تمام دستگاه‌های نظام برای تقویت بنیه نظامی کشور اسلامی ایران باید تلاش بکنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: ایشان این سخنان را خطاب به جریانات داخلی و افرادی مانند آقای هاشمی رفسنجانی که زمزمه کنار گذاشتن نیروهای نظامی به بهانه رشد صنعت و اقتصاد مطرح می‌کنند ایراد فرمودند.

این نماینده اصولگرای مجلس بابیان اینکه پاسخ این فرد متعدد داده‌شده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان فرمودند که اگر با آگاهی صحبت از تضعیف نیروی دفاعی و بنیه دفاعی زده می شود این کار غلطی است، بنابراین باید به کلیه جریانات داخلی اعلام کنیم که امنیت شما و کشور درگرو اقتدار نظامی ما است.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حدیث شریف «نعمتان مجهولتان الصّحّه و الأمان» گفت: امنیت امروز در جمهوری اسلامی ایران به خاطر اقتدار نظامی کشور است.

حجت‌الاسلام سالک خطاب به سران منطقه که وابسته به رژیم جعلی و جنایتکار اسراییل و آمریکا هستند، گفت: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در حدی است که هرگونه تحرکی علیه نظام قدرتمند جمهوری اسلامی شکل بگیرد پاسخش را قاطعانه خواهیم داد، همان‌طوری که فرمانده کل قوا در بیان شیوایی خطاب به رژیم کودک کش اسراییل فرمودند: «اگر غلطی از آن‌ها سر بزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد» این نشان از قدرت و اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات