خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه نجف آباد در يادواره شهيده موسويان:

امنیت پایدار کشور به برکت خون شهدا است

گرامیداشت شهدای سال 66 مکه و شهدای فاجعه منا و تجلیل از مقام شهیده صدیقه سادات موسویان از شهدای سال 66مکه برگزار شد، گفت: برگزاری این جلسات اعلام نفرت و انزجار ما از آل سعود است.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۶۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ جناب سرهنگ حسین آقایی، فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد، در دومین یادآواره آبروی محله، گرامیداشت شهدای سال 66 مکه و شهدای فاجعه منا و تجلیل از مقام شهیده صدیقه سادات موسویان از شهدای سال 66مکه برگزار شد، گفت: برگزاری این جلسات اعلام نفرت و انزجار ما از آل سعود است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده های شهدای منا افزود: این شجره خبیثه ملعونه که دست پرورده آمریکا و صهیونیست و پرورش دهنده ترویسم است که در کشتار مردم بی گناه کشورهای اسلامی هیچ ابایی ندارد و دستان خودش را تا مرفق به خون این مردم آلوده کرده است.

جناب سرهنگ آقایی در ادامه در توصیف مقام این شهیده که در حادثه برائت از مشرکین به شهادت رسید، افزود: این شهیده که قبل از شهادت دو فرزند خود را در جبهه های دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام کرده بود، در دو جبهه دفاع از این انقلاب در مقابل دشمنان ایستاد.

وی درباره اهمیت برگزاری این گونه جلسات بیان داشت: حضور در این جلسات اعلان برائت از مشرکین و حرکت در مسیر صراط مستقیمی است که شهدا چراغ این راه بودند و هیچ گاه خاموش نخواهد شد و امنیت پایدار این کشور به برکت خون همین شهدا است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، این دشمنان قابل اعتماد نیستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کنند.

در ادامه این مراسم سردار غلامرضا محمدی، از هادیان سیاسی سپاه با بیان تاریخچه ای از جنایات آل سعود از زمان پیامبر تا کنون بیان کرد: امروز کفر و حق در مقابل هم قرار دارند و امروز صهیونیست و وهابیت، همان دشمنانی هستند که خداوند در قرآن با تعبیر یهود و مشرکین از آنها نام برده و آنها را شدیدترین دشمنان اسلام بیان کرده است.

سردار محمدی درباره فاجعه منا و بی کفایتی آل سعود گفت: شهادت مظلومانه شهدای مکه و منا از نگاهی دیگر، نشان داده شدن حقیقت آل سعود برای جهانیان بود و بدانند که تا این دو شجره خبیثه ملعونه وجود دارد، خاورمیانه روی خوش نمی بینند.

ارسال نظرات