خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه خیرالنساء حوزه حضرت مریم(س) همدان:

رشد بسیجیان در حلقه‌های صالحین است

فرمانده پایگاه خیرالنساء حوزه حضرت مریم(س) همدانبا بیان اینکه فعالیت در حلقات صالحین جهاد در راه خداست، گفت: رشد بسیج و بسیجیان در حلقه‌های صالحین است.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۹۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

طاهره دمشقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری آزمون مسابقات تفسیر سوره «کافرون» در بین بسیجیان حلقه‌های صالحين خبر داد و اظهار داشت: این آزمون با هدف سنجش و بررسي وضعيت متربيان برگزار شد.

ویافزود: بررسی و محک متربیان موجب می‌شود متربیان از توانایی و سطح آگاهی خود در مسائل و احکام دینی مطلع شوند.

فرمانده پایگاه خیرالنساء حوزه حضرت مریم(س) همدان با بیان اینکه فعالیت در حلقات صالحین جهاد در راه خداست، گفت: رشد بسیج و بسیجیان در حلقه‌های صالحین است.

وی یادآور شد: امروز جوانان ما به کمک حلقه‌های صالحین به درجه والایی از آگاهی رسیده‌اند بنابراین ما باید در این حلقه‌ها کارهای جهادی خود را افزایش دهیم.

دمشقی با اشاره به انجام فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، سیاسی، تهذیبی، امر به معروف و نهی از منکر و... در حلقات صالحین اضافه کرد: طرح جوانه‌های صالحین بسیار مفید بوده و می‌توان آن را امری جهادی خواند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که امنیت ما در جمهوری اسلامی مرهون تلاش و مجاهدت شهیدان مدافع حرم و امام راحل است بنابراین باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات