خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان:

دیدار و قدردانی از خانواده‌های شهدا از وظایف بسیجیان است

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان دیدار و قدردانی از خانواده‌های شهدا را از وظایف بسیجیان دانست و گفت: اين از افتخارات مردم سرزمين ما است که اين گونه سرشتي شهيدپرور و ايثارگر دارند.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۵۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت بسیجیان پایگاه حضرت آمنه (س) با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.

وی با اشاره به اینکه آشنایی بسیجیان با شهدای شهرک فرهنگیان از اهداف این برنامه بود، افزود: در این راستا اعضای بسیج حلقه صالحین از خانواده شهید «عبدالمجید رستمی» و «عبداله مهربانی» از شهدای شهرک فرهنگیان دیدار کردند.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان ضمن تأکید بر دلجویی از خانواده شهدا به بیان اهمیت مقام شهادت پرداخت و گفت:خداوند در قران کریم می فرماید «گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته شدند، مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند» و این نشان از اهمیت مقام والای شهید در نزد خداوند متعال دارد.

وی دیدار و قدردانی از خانواده‌های شهدا را از وظایف بسیجیان دانست و تصریح کرد: اين از افتخارات مردم سرزمين ما است که اين گونه سرشتي شهيدپرور و ايثارگر دارند که با سختی و مصیبت به خاطر انقلاب جان خود را فدا کردند.

اسدی یادآور شد: در این برنامه سعی شده از خانواده شهدایی که حلقه صالحین به نام آن شهید مزین شده دیدار صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات