خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند گفت: بزرگ‌ترین وظیفه ما در برابر شهدا حفظ و پاسداری از راه و آرمان‌های آنان است.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۷۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» اظهار داشت: شهادت حقیقتاً هنر مردان خدا است.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند و بزرگ‌ترین وظیفه ما در برابر شهدا حفظ و پاسداری از راه و آرمان‌های آنان است، افزود: جهاد دری است که خداوند بر روی خواص خود باز کرده و برای همه نیست.

امام جمعه ملایر ابراز داشت: هیچ پیغمبر و وصی پیغمبر نیست مگر اینکه شهید شده باشد بنابراین سر سلسله جنبان شهدا انبیا و اولیای الهی هستند.

وی افزود: باب شهادت را امام(ره) به روی ما باز کردند و در هر عصر و روزگاری این خیل عظیم شهدا توانستند آن کمال و مقام عالی را کسب کنند.

برقراری خاطرنشان کرد: شهدای والامقام، این بزرگان با شهادت دست از دنیا کشیدند و با پیامبر(ص) و آلش محشور می‌شوند و امیدواریم دست ما را بگیرند و ما هم در مسیر خیر و نیکی قدم برداریم و پرچمی را که این گل‌های بوستان زینبی در دست گرفته بودند بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات