خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند با تاکید بر اینکه در راستای ترویج و تفکر ایثار و شهادت باید گام های اساسی برداریم، گفت: به واسطه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بوده که اقدامات دشمن ناکام مانده است.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۰۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروحالله حسینی‌شاخص با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به همین مناسبت بیش از 60 عنوان برنامه در منطقه قهاوند اجرا می‌شود .

وی گفت: اولین روز هفته دفاع مقدس با رژه موتورسواران بسیجی و عطرافشانی مزار شهدا شهر قهاوند و روستاهای منطقه توسط بسیجیان برگزار می‌شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: دیدار با امام جمعه قهاوند، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری یادواره شهدای آبرو محله، مسابقات فرهنگی و ورزشی و دیدار با جانبازان و خانواده شهدا از مهمترین برنامه‌های اجرایی در سطح منطقه قهاوند است.

حسینی با تاکید بر اینکه در راستای ترویج و تفکر ایثار و شهادت باید گام های اساسی برداریم تصریح کرد: به واسطه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بوده که اقدامات دشمن ناکام مانده است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای تقدیر از رزمندگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قهاوند گفت: برنامه‌های هفته دفاع در قهاوند در سطح شهرستان و تمامی روستاهای منطقه اجرایی می‌شود و مردم قهاوند نقس اساسی در برگزاری آنها دارند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات