خبرهای داغ:
فرماندار شهرضا:

نخستین یادواره شهدای فاجعه منا در شهرضا برگزار می‌شود

فرماندار شهرضا با اشاره به سرکشی از خانواده شهدا در شهرضا، گفت: یادواره شهدای فاجعه منا در شهرضا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۴۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

محسن گلابی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شهرضا، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهدای حادثه منا و با توجه به این کهامسال مراسم حج برگزار نشده به دستور و تأکید رهبرمعظم انقلابدربارهزنده نگه داشتن یاد این عزیزان، نخستین یادواره شهدای منا در شهرستان شهرضابرگزار می‌شود.

وی افزود: فاجعه منا چهره واقعی رژیم آل‌سعود را نشان داد و آنها باید عواقب این بی‌تدبیری را بپردازند و مسئولان بی‌کفایت اینکشور باید پاسخگوی این حادثه خونبار باشند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکهآشنایی با اهداف شهدا از جمله وظایف ما است و نباید راه امام و شهدا را فراموش کنیم، گفت:نخستین یادواره شهدای فاجعه منا در شهرستان شهرضا، با حضور حجت الاسلام قاضیعسگر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم نخستین سالگرد شهداي فاجعه منا و حادثه مسجد الحرام روز پنج شنبه 25 شهریورماه، در محل امامزاده شاهرضا (ع) و گلزار شهدای شهرستان و مراسم دعاي كميل این شهدا همزمان با اقامه نماز مغرب و عشادر همان روز با حضور مداح كشوري در محل امامزاده شاهرضا(ع) برگزار می‌شود.

گلابی تصریح کرد: مراسم يادواره شهداي فاجعه منا و حادثه مسجد الحرام درروز جمعه 26 شهریورماه همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مسجد حضرت صديقه طاهره(س) با حضور حجت الاسلام قاضي عسگر نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، کاروان ۱۳۰۷۷ حج تمتع شهرضا با ۱۴ کشته بیشترین جان‌باختگان را در استان اصفهان در حادثه منا داشت که ده از نفر از آنان اهالی شهرستان شهرضا بودند.


ارسال نظرات