خبرهای داغ:
امام جمعه شهر اردستان:

غدیر نیاز دیروز، امروز و فردای جامعه‌ بشری است

غدیر نیاز دیروز، امروز و فردای جامعه‌ بشری است و به مهمترین‌ و تعیین کننده‌ترین مساله پرداخته و الگوی زندگی اسلامی را ارائه کرده و چگونگی تشکیل حکومت و اداره‌ جامعه را به ملت‌ها نشان داده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۴۸۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،امام جمعه اردستان اظهارکرد: غدیر نیاز دیروز، امروز و فردای جامعه‌ بشری است و به مهمترین‌ و تعیین کننده‌ترین مساله پرداخته و الگوی زندگی اسلامی را ارائه کرده و چگونگی تشکیل حکومت و اداره‌ جامعه را به ملت‌ها نشان داده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری ظهر امروز در جلسه ستاد گرامی داشت غدیر در محل دفتر امام جمعه اردستان گفت: مقام معظم رهبری عید قربان تا عیدغدیر را به عنوان دهه امامت نامگذاری کردند تا فضای گفتمان برای ترویج و تبیین فلسفه‌ غدیر فراهم شود.

وی افزود: خداوند با دستور پیامبر اسلام(ص) در روز غدیر، امیرالمومنین(ع) را که اسوه فضیلت‌ها و ارزش بود به بشریت معرفی کرد تا بشر چگونه زندگی کردن را بیاموزد.

دهشیری به مردمی کردن برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: در این دهه شاهد برگزاری مراسمات جشن هر شب در مساجد شهر اردستان خواهیم بود.

امام جمعه اردستان برگزاری محفل انس با قرآن، همایش پیاده روی حرم تا حرم، برگزاری مسابقات فرهنگی و برگزاری مسابقه عکس و فیلم با موضوع امامت را از جمله برنامه های دهه امامت و ولایت در شهرستان اردستان اعلام کرد و گفت: در این دهه شاهد نامگذاری یکی از میادین شهر به اسم غدیر خواهیم بود.

ارسال نظرات