خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرضا:

پوشاک نامتعارف از سطح بازار شهرضا جمع‌آوری می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا گفت: در شورای امر به معروف استان مصوب شده که شهرستان‌ها نسبت به جمع‌آوری مانتوهای شیشه‌ای و لباس‌های دارای جملات سخیف هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
کد خبر: ۸۷۴۰۰۳۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سرهنگ جواد داستانی در جلسه ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر شهرضا، اظهار داشت: در شورای امر به معروف استان مصوب شده که شهرستان‌ها نسبت به جمع‌آوریمانتوهای شیشه‌ای و لباس‌های دارای جملات سخیف هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باید وظیفه خود را در حوزه عفاف وحجاب انجام دهیم، افزود: در کنار توجه به مسائل مرتبط با عفاف و حجاب باید آسیب‌شناسی در سایر زمینه‌های اجتماعی از جمله طلاق و بیکاری نیز انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه ایجاد دفتر طلاق در شهرستان ضروری است، گفت: باید درکنار این دفتر طلاق، قسمتی را برای ایجاد و تأسیس یک مرکز یا دفتر مشاورهفراهم کنیم.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه ستاد احیای امر به ‌معروف، خاطر نشان کرد: از جمله مصوبات این جلسه، تشویق مدیر نمونه شهرستان در اجرای طرح ارتقای حجاب کارکنان بر اساس گزارش امور بانوان ستاداست.

سرهنگ داستانی با اشاره به لزوم حمایت قانونی از آمران به معروف، گفت: نیروی انتظامی در راستای حفظ آسایش جامعه باید تذکرات لازم را بهکاروان‌های عروسی بدهد.

وی بیان کرد: مسئولان شهرستان باید در راستای افزایش ازدواج آسان نسل جوان تلاش کرده و وارد عمل شوند، اگر پیشنهادی در این رابطه دارند به دبیر این ستاد ارائه کنند تا پیشنهادها به مراحل اجرایی برسد.

رئیس اتاق اصناف شهرضا در ادامه جلسه گفت: در راستای جمع‌آوری لباس‌هاینامتعارف از سطح بازار تاکنون از 22 واحد عرضه لباس‌های نامتعارف جمع‌آوریشدند.

ابراهیم سبزواری گفت: لباس‌هایی که حجاب اسلامی بانوان را با مشکل روبه‌رو می‌کنند نوشته‌های بی‌مفهوم در پشت لباس، مانتوهای بدون دکمه و مانتوهای شیشه‌ای، نازک و بدن نما از شاخصه‌های لباس نامتعارف است.

وی با اشاره به تعامل سازنده میان اتاق اصناف با نیروی انتظامی و ستاداحیای امر به معروف و نهی از منکر برای جمع‌آوری لباس‌های ممنوعه و برخورد با فروشندگان و تولیدکنندگان آنها خاطرنشان کرد: لازم است بازرسی‌ها در اینزمینه افزایش یابد.
ارسال نظرات