مشاور رئیس قوه قضائیه عنوان کرد

منافقین ابزاری برای تحقق اهداف شوم دشمنان انقلاب

مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همچنان از منافقین به‌عنوان راهبرد و ابزاری برای تحقق اهداف شومشان برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند؛ بنابراین باید هوشیار بود.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۹۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام علی بنایی امروز در مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله قدوسی اولین دادستان انقلاب در مسجد حوزه علمیه نهاوند بیان داشت: شهید قدوسی یکی از یاران صدیق و وفادار به انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) بود که در هر سمتی منشأ خدماتی برای انقلاب اسلامی بود که توسط منافقین به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: این شهید والامقام با اخلاص و فداکاری که داشت همواره درراه انقلاب و اسلام قدم برداشت وبر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف نداشت.

مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس افزود: شهید قدوسی به همراه چند تن از علمای انقلابی، حوزه علمیه حقانی را تأسیس کرد و سپس حوزه علمیه خواهران را با نام توحید پایه‌گذاری کرد که تأسیس این حوزه‌های علمیه سهم بسزایی در تربیت نسل انقلابی داشت.

وی بیان داشت: با تأسیس حوزه علمیه حقانی و باتربیت افراد دارای علم و آگاهی، معارف به همه مناطق ایران صادر شد و فرهنگ انقلابی بیشتر گسترش یافت و این مدرسه هنوز هم ثمر می‌دهد.

بنایی با اشاره به خیانت‌های منافقین در حق مردم ایران اسلامی عنوان کرد: منافقین به خاطر شناختی که از روحانیت و روحیات مبارزاتی علما داشتند و از نفوذ آن‌ها در بین عامه مردم مطلع بودند از هر روشی برای حذف آن‌ها استفاده می‌کردند.

مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس گفت: آن‌ها می‌خواستند با حذف روحانیون به اهداف خود برسند و در این راه‌دست به ترور علما می‌زدند که انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهید باهنر و ترور شهید قدوسی ازجمله این اقدامات است.

وی اظهار داشت: امروز عده‌ای با عناوین مختلفی می‌خواهند منافقین را تطهیر کنند درحالی‌که سراسر عمر ننگین آن‌ها خیانت به وطن و کشتار مردم و علمای بزرگوار ایران اسلامی است.

بنایی افزود: روحانیون در نوک پیکان حمله منافقین بودند چون علمای بزرگوار اسلام مواضع ضد استکباری داشتند و در مراحل مختلفی با همراهی مردم جلوی توطئه‌های آن‌ها را گرفتند.

وی با اشاره به شهادت شهید قدوسی به‌عنوان اولین دادستان انقلاب اسلامی گفت: این شهید والامقام افتخاری برای استان همدان و شهرستان نهاوند است و ما همواره باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس اظهار داشت: روحانیونی مانند شهید مطهری، شهید قدوسی، شهدای محراب و شهید باهنر که توسط منافقین ترور شدند از جایگاه والایی داشتند و پناهگاه مردم بودند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همچنان از منافقین به‌عنوان راهبرد و ابزاری برای تحقق بخشیدن به اهداف شومشان برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند؛ بنابراین باید هوشیار بود و باتربیت نسل جوان و انقلابی، هویت انقلاب اسلامی را که موردحمله دشمنان است حفظ کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات