خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمنان به دنبال دین‌زدایی و حیازدایی هستند/ فرمایشات مقام معظم رهبری برای عموم تبیین شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال دین‌زدایی و حیازدایی هستند، گفت: وظیفه ما ایجاد ارتباط با بسیجیان و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری برای عموم است.
کد خبر: ۸۷۴۴۸۵۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع بازنشستگان سپاه ناحیه اسدآباد بیان داشت: در انتخابات گذشته دشمنان به دنبال تغییر رهبری بودند و از شورای رهبری کار را شروع کردند و کم کم مطرح کردند که اختیارات رهبری زیاد است و باید به رئیس جمهور اختیار داده شود و زمینه و بستری ایجاد شود که رهبری باشد اما اختیاراتش محدود باشد.

وی افزود: در بحث مجلس نیز به دنبال تغییر در قانون اساسی بودند و می‌خواستند اصولی که مربوط به اسلام و ولایت فقیه و سپاه و بسیج و نظارت است از قانون اساسی حذف کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: دشمنان به دنبال این بودند که نیروها و عوامل وابسته به جریان معاند و مخالف و ضد انقلاب به ارکان قانونی نظام نفوذ پیدا کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و عوامل آنها بحث نفوذ در ارکان نظام را دنبال می‌کنند، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که محتوا و ماهیت نظام را بزنند.

ابوحمزه با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند «چکیده حرکت دشمنان در فضای مجازی دو چیز است دین زدایی و حیازدایی»، افزود: هم فیلم‌ها و هم سریال‌ها و برنامه‌ها و آشپزی‌ها و... در ماهواره و اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و کسانی که رعایت شئونات را نمی‌کنند همه برای این دو موضوع است.

وی ابراز داشت: وظیفه ای که ما داریم این است که با ایجاد ارتباط با بسیجیان، فرمایشات مقام معظم رهبری را برای عموم تبیین کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: بازنشستگان برای سپاه مانند نگینی بر روی انگشتر هستند که اگر نگین را از روی انگشتر جدا کنیم دیگر انگشتر ارزشی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات