خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

انقلابی‌ بودن و جهاد کبیر از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی جهاد کبیر و ایستادگی در مقابل دشمن است، گفت: از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن، انقلابی‌ بودن و جهاد کبیر است.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۷۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
انقلابی‌ بودن و جهاد کبیر از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در نهضت روشنگری در اردوهای تربیتی سرگروه‌های صالحین حوزه‌های خواهران شهرستان اسدآباد اظهار داشت: از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن، انقلابی‌ بودن و جهاد کبیر است.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی با ایران اسلامی افزود: در موقعیت سرنوشت‌ساز و تعیین کننده‌ای قرار داریم چراکه در این مقطع دنیای استکبار با تمام توان به سرکردگی آمریکا قرار گرفته و در طرف دیگر انقلاب اسلامی قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بیان داشت: در طول دوران انقلاب اسلامی دشمنان و استکبار جهانی با انواع و اقسام تهدیدات در صدد ساقط کردن این تفکر بوده‌اند که هشت سال جنگ تحمیلی نماد عینی تهاجم همه جانبه استکبار برای از بین بردن انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ غربی بوده است.

وی ادامه داد: اگر ما امروز در عمق استراتژیک دشمن در مقابل استکبار جهانی مقابله می‌کنیم و در دفاع از جبهه مقاومت ایستادگی می‌کنیم برگرفته از رشادت‌های رزمندگان اسلام و تفکر حضرت امام خمینی(ره) در دفاع از مستضعفین و مظلومین است.

مرادی ابراز داشت: دشمن بعد از ناکامی‌ها در انواع تهدیدات به جنگ‌های نیابتی از طریق گروه‌های تروریستی در سطح منطقه روی آورد تا به جبهه مقاومت و تفکر انقلاب اسلامی ضربه بزند.

وی با اشاره به موضوع جهاد کبیر که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، عنوان کرد: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی جهاد کبیر و ایستادگی در مقابل دشمن و عدم تبعیت از دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: اینکه برخی‌ها مطرح می‌کنند برای ماندن و استقامت نباید به دنبال قدرت دفاعی بود این یک تفکر ساده لوحانه است، چراکه لازمه ترویج تفکر انقلاب اسلامی که زمینه‌ساز تمدن اسلامی در جهان است تقویت بنیه دفاعی و توان نظامی است.

وی به اهمیت کمک به جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: همه به ویژه بسیجیان باید نسبت به تبیین و گفتمان‌سازی کمک به جبهه مقاومت تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات