خبرهای داغ:

برگزاری اختتامیه طرحهای وزارتی حوزه زنان در شهرستان شاهرود

در راستای تحقق سند تحول بنیادین و باعنایت به اجرای طرحهای وزارتی و استانی در طی سال تحصیلی جاری در حوزه زنان و جوانان اختتامیه در شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۱۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای تحقق سند تحول بنیادین و باعنایت به اجرای طرحهای وزارتی و استانی در طی سال تحصیلی جاری در حوزه زنان و جوانان اختتامیه ای در شاهرود برگزار گردید.

در این مراسم که در کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد، سید حبیب الله میرابوالحسنی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود فعالیتهای امور بانوان و جوانان را در زمینه های مختلف ستوده و کار در حوزه بانوان را بسیار گسترده ، جامع و تاثیرگذار عنوان کرد.

وی افزود:70 درصد از پرسنل در آموزش وپرورش اختصاص به بانوان دارد که این موضوع اهمیت این حوزه را بیشتر نمایان می سازد.

عصمت السادات سیف مسئول امور بانوان و جوانان نیز در این جلسه ضمن اشاره به توفیقات گسترده این واحد و همچنین اخذ سقف امتیاز در ارزیابی وزارتی از عملکرد و فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اجرای طرحهای محیا، بشری، مشکوه و تقویت و بهبود شیوه های مهارتهای ارتباطی والدین و مربیان با جوان، آموزش حقوق وتکالیف، مدارس پاک، امنیت سایبری ومجازی، مهارتهای پیش از ازدواج، توسعه سلامت دختران،خانواده مهدوی و زنان منتظر موعود (عج)، توسعه سلامت زنان، مدارس شبانه روزی، کارگاههای آموزشی و... توضیحاتی ارائه نمودند.

در این گردهمایی که با حضور مدیریت ، معاونین،کارشناسان ستادی ،برخی مدیران مجری طرحهای فوق الذکر برگزار به دست اندر کاران طرح، لوح تقدیر اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها