حجت الاسلام رئیسی در دیدار با گروه جهادی "منتظران ظهور":

خدمتگزاران در مناطق محروم نیز خادمان رضوی هستند

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: خدمتگزاران در مناطق محروم نیز خادمان رضوی هستند و به سیره امام رضا(ع) عمل می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۲۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای گروه جهادی منتظران ظهور با بیان اینکه نهضت کمک رسانی به محرومان آموزه ائمه معصومین(علیهم السلام) و بزرگان دین برای ماست، اظهار داشت: حضور در مناطق محروم سبب درک دردمندان و سبب آشنایی با آلام نیازمندان می‌شود و کمک رسانی به آنان تعالی معنوی انسان را در پی دارد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، درباره گروه تخصصی جهادگران منتظران ظهور گفت: حضور دانش‌آموختگان رشته‌های پزشکی به‌عنوان آینده‌سازان جامعه پزشکی کشور در مناطق محروم از این جهت اهمیت دارد که آنان متوجه می‌شوند تنها شهرهای بزرگ نیازمند خدمات آنان نیستند، بلکه نیازمندانی در مناطق کمتر توسعه یافته حضور دارند که در نبود منابع مالی، محتاج این خدمات هستند.

وی اردوهای جهادی را تمرین خود‌سازی و ظرفیت افزایی معرفی و عنوان کرد: گروه‌های پزشکی زیادی در دنیا و تحت القاب گوناگون در حال فعالیت هستند که عموماً برای جلب منفعت یا توجه فعالیت می‌کنند و این وی‍ژگی حرکت‌های اسلامی است که تنها رضای خداوند را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ارائه خدمت تحت لوا و نام امام رضا(ع) بالاترین افتخار است، اضافه کرد: خدمت به امام رضا(علیه السلام) تنها منحصر به حرم مطهر نمی‌شود، بلکه هرکسی در هر کجای عالم می‌تواند برای رضای ثامن الحجج(علیه السلام) از کار مردم گره‌گشایی کند و خود را خادم رضوی بداند.

وی افزود: خدمتگزاران در مناطق محروم نیز خادمان رضوی هستند و به سیره امام رضا(ع) عمل می‌کنند و قطعاً اقدامات آنها خشنودی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه اسلام) را به دنبال دارد.

رئیسی بر ثبت تجربیات گروه‌های جهادی برای استفاده سایر گروه‌ها تاکید کرد و گفت: همیاری، اتحاد، همبستگی و محرومیت زادیی،‌ از برکات اردوهای جهادی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار