خبرهای داغ:
استاندار همدان:

قصد تغییر مدیران شهرستانی را به هیچ عنوان ندارم

استاندار همداگفت: بنده قصد تغییر مدیران شهرستانی را به هیچ عنوان ندارم مگر به ضرورت و تنها مدیرانی که شایسته مردم نهاوند نباشند و کارایی خوبی نداشته باشند را تغییر خواهم داد.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۴۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محمدناصر نیکبخت شامگاه یکشنبه در دیدار با مردم شهرستان نهاوند اظهار داشت: در سایه هم آوایی و وفاق و همدلی مسئولان و وحدت امیدوارم بتوانیم بر این پایه و اساس حق مردم را به خوبی ادا کنیم.

وی با بیان اینکه قصد اختلاف‌افکنی در استان را نداریم، تصریح کرد: فقط به دنبال وحدت و همدلی و وفاق در استان هستیم .

استاندار همدان افزود: اختلافات همیشه به نهاوند آسیب زده و قصد دامن زدن به اختلافات را ندارم و اجازه اختلاف انگیزی هم نمی‌دهم .

وی در پاسخ به سوال یکی از حاضرین که گفته بود قصد تغییر مدیران شهرستان را دارید، گفت: بنده قصد تغییر مدیران شهرستانی را به هیچ عنوان ندارم مگر به ضرورت و تنها مدیرانی که شایسته مردم نهاوند نباشند و کارایی خوبی نداشته باشند را تغییر خواهم داد.

نیکبخت گفت: به فرمانداران و بخشداران مکررا اعلام می‌کنم کار مردم را فصل الخطاب خود قرار دهند، احترام به دیگران را رعایت کنند.

وی با اشاره به پروژه های نیمه کاره شهرستان افزود : از اعتبارات استانی 1.5 میلیارد ریال به 3 پروژه میدان مرکزی نهاوند و تپه ابوذر وهمچنین مغازه های نیمه کاره بلوار امام حسین(ع) تخصیص داده می‌شود و اگر لازم باشد برای میدان مرکزی نهاوند فرمانداری این شهرستان موظف است بقیه اعتبار را به کمک شهرداری بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات