خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

در دو سال اخیر تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان گلپایگان صورت گرفت

دکتر علیرضا یوسفی در حاشیه بهره برداری از دستگاه مدرن سی تی اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان گلپایگان،از تحول در حوزه بهداشت و درمان گلپایگان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۰۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
 به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان به نقل از بیان نیوز، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مسئولان شهرستان، مراسم کلنگ زنی بخش اطفال و NICU بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان و بهره برداری از دستگاه مدرن سی تی اسکن ۱۶ اسلایس این بیمارستان برگزار گردید.

دکتر علیرضا یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حاشیه این مراسم بابیان اینکه خداوند به نیت خیر برکت می دهد عنوان کرد: در ۲سال گذشته میزان ساخت و سازها و فرصت هایی که در شبکه بهداشت و درمان گلپایگان انجام شده، بیش از ۲۰ سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از عملیات نوسازی بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان صورت پذیرفته است گفت:تنها دو بخش CCU و آزمایشگاه این بیمارستان باقی مانده که تاپایان امسال تکمیل خواهد شد

وی اقدامات انجام شده در بیمارستان امام حسین(ع) را یک انقلاب و دگرگونی عنوان نمود و تصریح کرد: با نیت خیری که خانواده مرحوم محمد جواد علی اکبری داشتند بخش اطفال و NICU کلنگ زنی شد و تفاهم نامه اش امضاء گردید و امیدواریم تا پایان سال آینده این مرکز بزرگ به بهره برداری برسد.

دکتر یوسفی در پایان با بیان اینکه خیرین عرصه بهداشت و سلامت، همواره بازوی توانمند دولت بوده اند خاطر نشان کرد:تا پایان امسال کلیه ساختارهای ارائه خدمات بهداشتی درمانی درشهرستان تکمیل خواهد شد.

ارسال نظرات