خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپایگان

هدف مجمع راهبردی بسیج ، حرکت در جهت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی

نائب رئیس مجمع راهبردی گلپايگان هدف مجمع راهبردی بسیج را حرکت در جهت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برشمرد
کد خبر: ۸۷۳۳۰۶۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان ،سرهنگ محمداسماعیل علیشاهی در اولین جلسه کارگاهی مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان که در سالن همايش بصیرت برگزار گردید،گفت: در سال جاري قرارگاه روشنگری شهرستان تشکیل شده و در آن باید به موضوع جهاد کبیر فرهنگی و جهاد اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی پرداخت و یاید با حرکت انقلابی به سمت اهداف عاليه انقلاب حرکت کرد.

وی با اشاره به برگزاری ماهیانه جلسات مجمع ادامه داد: مجمع راهبردی بسیج که از نخبگان بسیجی شهرستان تشکیل شده است، با بارش فکری که از سطح جامعه به منظور حل مشکلات مطرح می شود طرح ها و گفتمان ارائه شده را نه تنها در شهرستان، بلکه تا سطح کشور و برای زمان حال و آینده ایران اسلامی تدوين خواهد كرد.

نائب رئیس مجمع راهبردی بیان کرد: مجمع راهبردی شهرستان از ۱۴ کار گروه قشری، هشت کارگروه خاص و یک کار گروه خاص گلپابگان که کشاورزی است تشكيل شده واین کارگروه در سال گذشته در سطح كشور به عنوان كارگروه نمونه کشوری انتخاب شد.

سرهنگ علیشاهی در ادامه خلاصه ای از مباحثی که در کارگروهها مطرح شد را تشریح کرد: تحمیل بزرگترین جنگ قرن بیستم، هجوم جنگ های نابرابر اقتصادی و فرهنگی و اخلاقی، تهدید نسل جوان در فضاهای فاسد مجازی متأسفانه آسیب هایی را بر کشور اسلامی زده است اما قدرت هژمونی ایران اسلامی بر دشمنان به خصوص تکفیر و اسرائیل غلبه یافته است و در اين ميان دشمن نيز با نیروی بیشتری از همه ی جوانب به سمت ما در حال حرکت است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تبیین کرد: با روحیه انقلابی باید پیگیر موضوعات بود و در راستای توانمندی های جمهوری اسلامی قدم گذاشت.

اعضاءمجمع راهبردی در ابتداي همايش به کارگروه های تخصصی تقسیم شد و سپس جمع بندي نهايي در سالن بصيرت صورت گرفت. مهم ترین نتایج نشست کارگروه جامع بانوان، هدایت خانواده ها و تولید محتوا در فضای مجازی و حمایت از اشتغال های خانگی بود.

ارسال نظرات