خبرهای داغ:
امام‌ جمعه خمینی‌شهر:

آزادگان مبلغان استقامت و معلمان مقاومت هستند

امام‌ جمعه خمینی‌شهر گفت: آزادگان مبلغان استقامت و معلمان مقاومت هستند.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۶۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی‌شهر، آیت‌الله عباس رحیمی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن آزادگان و خانواده آن‌ها در منطقه گردشگری لادر اظهار کرد: جای غصه وجود دارد چرا نتوانستیم در دو دهه گذشته از آزادگان دوران دفاع مقدس به‌ عنوان مبلغان استقامت و معلم مقاومت به نسل امروز و آینده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم به مقاومت مؤمنین و مسلمانان اشاره‌ شده است، گفت: مقاومت برگرفته‌ شده از دستورات الهی در قرآن کریم است، خداوند از مؤمنین و مسلمانان درخواست مقاومت در مقابل دشمنان را دارد.

امام‌ جمعه خمینی‌شهر با اشاره به اینکه تحریم‌های امروز با تحریم‌های زمان صدر اسلامی مشابه است، اظهار داشت: در صدر اسلام کفار با هدف شکست پیامبر و اصحاب ایشان دست به تحریم اقتصادی زدند.

امام‌ جمعه خمینی‌شهر در ادامه با اشاره به سالروز ورود آزادگان افزود: آزادگان در دوران دفاع مقدس تحت‌ فشار سنگین صدام و دولت بعثی عراق بودند، ولی با حفظ قدرت ایمان موفق به تحمل رنج‌ها و تحقیرهای دشمن شدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران نباید مقاومت و استقامت آزادگان دوران دفاع مقدس را در مقابل دشمنان فراموش کند، گفت: استقامت آزادگان برای همه مردم و ملت‌های جهان جمله کشورهای از عراق، سوریه، یمن الگو و درس است.

امام‌ جمعه خمینی‌شهر بابیان اینکه مسئولان باید از آزادگان به‌ عنوان سرمایه‌های نظام در همه بخش‌های و حوزه‌ها  دولتی استفاده کنند، تاکید کرد: آزادگان سهم زیادی در عزت ملی و استقلال کشور داشته و دارند.

شهردار خمینی‌شهر نیز در این مراسم با بیان اینکه آزادگان دوران دفاع مقدس سال‌ها تحت‌فشارهای روحی و جسمی دشمن بودند، گفت: آزادگان دوران دفاع مقدس دربند دشمن بودند ولی آزاد و رها بودند.

علی‌اصغر حاج‌حیدری این مراسم اظهار داشت: آزادگان با استقامت خودشان عظمت برای کشور آفریند و امنیت و آسایش کشورمان را مدیون آزادگان و رزمندگان و شهدا و جانبازان هستیم.

وی افزود: امیدواریم ما مسئولان به‌ عنوان خادمین مردم بتوانیم حق شهدا و آزادگان و رزمندگان و خانواده  آنها را ادا کنیم.


ارسال نظرات