مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد

ساخت مدرسه توسط نیکوکار رشتخواری/ کلنگ زنی پنج پروژه آموزشی و پرورشی در هفته دولت در رشتخوار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار از کلنگ زنی پنج پروژه آموزشی و پرورشی با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان با مشارکت خیرین در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۰۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
محمد قاسم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در رابطه با اقدام خیر مدرسه ساز بخش جنگل این شهرستان گفت: حسین مومنی، خیر نیک اندیش رشتخواری در یک اقدام خداپسندانه و ماندگار اقدام به مدرسه سازی کرده است.

وی افزود: حاج حسین مومنی ساکن شهر جنگل از توابع شهرستان رشتخوار با حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار ساخت مدرسه ۶ کلاسه را در بخش جنگل رشتخوار تقبل نمود.

قاسم پور بیان داشت: آنچه اقدام  این خیر بزرگ اندیش را ماندگارتر و نمود خاصی به آن بخشید، تقبل کلیه هزینه های مدرسه مذکور تا پایان عمر پرخیر و برکتش بود.

وی گفت: آقای حسین مومنی متعهد شد بعد از ساخت این مدرسه مشارکتی، کلیه مخارج مدرسه مذکور از جمله تعمیرات، تجهیزات و هزینه های جانبی مدرسه را شخصا تا پایان عمرش پرداخت نماید تا در کنار مدرسه سازی، خیر  مدرسه یار و دانش آموز یار هم باشد.

وی در ادامه گفت: اخیرا در بخش مشارکتهای عمومی افزایش چشم گیری در شهرستان داشته ایم که به جذب قابل توجه خیرین مدرسه ساز، مدرسه یار و دانش آموز یار می توان اشاره نمود.

قاسم پور از کلنگ زنی پنج پروژه آموزشی و پرورشی با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان با مشارکت خیرین در هفته دولت در شهرستان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها