خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان:

ایستادگی برابر امپراطوری‌های رسانه‌ای با تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی ممکن می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: اکنون کارتل‌های سرمایه داری به امپراطوری‌های رسانه‌ای تبدیل شده‌اند، بنابراین چاره‌ای نداریم جز اینکه در برابر این جریان خزنده ایستادگی کنیم و این امر ممکن نشده مگر اینکه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی تشکیل شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۸۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، رضا صفری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران بسیجی اصفهان که به همت بسیج رسانه استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه خدا را شاکریم که در قامت بسیجی عنوان رسانه را با خود یدک می‌کشیم اظهار داشت: فرد بسیجی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کند باید از هرآنچه که یک خبرنگار برخوردار است بهره ببرد، علاوه بر اینکه خبرنگار بسیجی باید یک پله بالاتر از سایر خبرنگاران باشد چون منادی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه نوع پرداخت به موضوعات توسط خبرنگار بسیجی در عرصه رسانه‌ها از کارکرد ویژه‌ای برخوردار است، گفت: ما در سازمان بسیج رسانه استان اصفهان نسبت به موضوعات تامل کردیم و روز خبرنگار را با تامل بیشتری گرامی داشتیم چراکه دغدغه اصلی ما دغدغه شما خبرنگاران بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان افزود: معتقدیم که بسیح رسانه باید زودتر پا به عرصه وجود می‌گذاشت چون اکنون کارتل‌های سرمایه‌داری به امپراطوری‌های رسانه‌ای تبدیل شده‌اند، بنابراین چاره‌ای نداریم جز اینکه در برابر این جریان خزنده ایستادگی کنیم و این امر ممکن نشده مگر اینکه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز با تکنیک‌هایی که در دست داریم شمیم انقلاب اسلامی را به تمام دنیا عرضه کرده‌ایم، همین شمیم، انقلاب‌هایی را در منطقه ایجاد کرده که تمام جریان نظام سلطه برابر آن به زمین خورده است.

صفری با بیان اینکه اگر جریان مومن انقلاب اسلامی همپای رزمندگان جهان اسلام نقش خود را ایفا کند نظام سلطه کودک‌کش که هر روز در نقطه‌ای از جهان جنایت می‌کند به زمین خواهد خورد، تصریح کرد: وظیفه ما اصحاب رسانه این است که به شکلی شایسته انقلاب اسلامی و خون‌های عزیزی که به پای انقلاب ریخته شده را پاس بداریم و ما نیز در این عرصه نقش آفرینی کنیم.

وی بیان کرد: علم آفرینی، امر به معروف و نهی از منکر، قلم زدن در راستای اقتصاد مقاومتی و.. از شاخص‌های اصلی رسانه‌های انقلابی است و حرکت جریان رسانه‌ای در این مسیر رسالت اصلی اصحاب رسانه است.

ارسال نظرات