خبرهای داغ:

اخطار فرمانده انتظامي استان اصفهان به توزيع كنندگان پوشاك نامتعارف در این استان

فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به افزايش 41 درصدي برخورد با فروشندگان لباس هاي نامتعارف، از دور جديد طرح تشديد برخورد با فروشندگان و مراكز توزيع پوشش با مدل هاي غربي و مغاير با فرهنگ ملي و اسلامي خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۲۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عبدالرضا آقاخاني در آئين تجليل از خبرنگاران عرصه نظم و امنيت استان اصفهان با تبريك روز خبرنگار و دهه كرامت ، افزود: جايگاه خبرنگاران امروز بر كسي پوشيده نيست و نيروي انتظامي نيز در كنار ساير دستگاه ها و ارگان ها تعامل بسيار خوبي با مجوعه فرهيخته و هوشمند خبرنگاران برقرار كرده و بيشتر موفقيت هاي خود را مرهون تلاش ها و فعاليت هاي خبرنگاران در عرصه اطلا ع رساني شفاف به جامعه مي داند و اميدواريم اين ارتباط و تعامل همچنان تداوم و استمرار داشته باشد و آثار آن در ارتقاي سطح امنيت و احساس امنيت مردم استان بيش از پيش نمايان گردد.

سردار آقاخاني در ادامه به هجمه هاي فرهنگي دشمن عليه ملت ايران اشاره كرد و اظهار داشت: اخيراً شاهد ورود فرهنگ مبتذل و پوشش هاي نامتعارف و مغاير با فرهنگ ملي و اسلامي در محافل و مجامع شهري مواجه هستيم كه در اين زمينه نيروي انتظامي توان بالقوه و بالفعل خود را گذاشته تا دغدغه مردم متدين استان اصفهان را برطرف نمايد.

وي از دور جديد طرح تشديد برخورد با فروشندگان و توزيع كنندگان لباس هاي نامتعارف و مغاير با فرهنگ ملي و اسلامي خبر داد و اظهار داشت: اين برخورد ها در تيرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد افزايش يافته و به تمامي توزيع كنندگان پوشاك و مراكز فروش لباس هاي نامتعارف اخطار مي دهيم تا قبل از ورود ماموران نيروي انتظامي نسبت به معدوم كردن و عدم توزيع اين گونه لباس ها اقدام كنند.

سردار آقاخاني در زمينه ماموريت هاي فرماندهي انتظامي استان در تيرماه امسال عنوان كرد: برخورد با دودي كردن شيشه ها 37 درصد ، آلودگي صوتي 43 درصد ، سگ گرداني 75درصد، برخورد با نصابان ماهواره 15 درصد، برخورد با مزاحمان خياباني 33 درصد، كنترل رستوران ها 18 درصد، برخورد با اراذل و اوباش 49 درصد و نظارت بر كافي شاپ ها 63 درصد افزايش داشته است.

سردار آقاخاني با تقدير و تشكر از دستگاه قضايي و دادگستري استان گفت: امروز يك تعامل ويژه اي بين دستگاه قضايي و پليس استان برقرار شده كه در هيچ برهه زماني به اين ميزان وجود نداشت و همين امر نيزباعث پيشرفت هاي چشمگير در كسب موفقيت هاي پليس استان شده است.

برخورد با كانون هاي جرم در دستور کار

فرمانده انتظامي استان در خصوص برنامه هاي آينده اين پليس گفت: چند موضوع در دستور كار فرماندهي انتظامي استان است كه از آن جمله مي توان به برخورد با كانون هاي جرم اشاره كرد به طوري كه تمام كانون هاي جرم شناسايي شده و همه مجموعه نيروي انتظامي در اين زمينه بسيج خواهند براي ازهم پاشيدن كانون هاي اراذل و اوباش، مزاحمان خياباني، توزيع كنندگان مواد مخدر و شبكه هاي فساد.

اين مقام انتظامي، برخورد با اراذل و اوباش را در دستور كار ويژه پليس استان عنوان كرد و اظهار داشت: خواب آسوده اي را براي اين عده نخواهيم گذاشت زيرا كه استان اصفهان فضاي عربده كشي و نا امني براي عده اي خاص نيست و تا 10 روز آينده خبرهاي خوبي از وارد آمدن ضربه هاي سنگين و سخت بر پيكره اراذل و اوباش شاخص استان به اطلاع مردم خواهد رسيد.

استفاده از اسلحه شكاري در مراسم هاي عروسي ممنوع!

فرمانده انتظامي استان استفاده از اسلحه شكاري در مراسم هاي عروسي را از موارد ممنوعه عنوان كرد و اظهار داشت: اخيراً مواردي از اتفاقات ناگوار در برخي از عروسي ها گزارش شده كه در آنها برخي از حاضران اقدام به شليك با اسلحه شكاري كرده بودند كه در اين زمينه به دارندگان اين اسلحه ها چه مجاز و چه غير مجاز هشدار مي دهيم كه براساس قانون استفاده از اسلحه شكاري فقط مربوط به مراتع بوده و استفاده و حمل آن در سطح شهر را ممنوع است و در صورت مشاهده با آنها برخورد مي شود.

سردار آقاخاني در ادامه به موضوع ترافيك و تصادفات فوتي در سطح جاده ها و راه هاي شهري اشاره كرد و با بيان اينكه وضعيت استان در اين زمينه مناسب نيست اظهار داشت: در چهار ماهه امسال با افزايش 7 درصدي تصادفات فوتي در راه هاي برونشهري مواجه بوديم كه اين موضوع در جايگاه استان ما نيست و هرچند كه راه هاي حادثه ساز مي توانند در اين موضوع موثر باشند اما آمارهاي پليس نشان مي دهد كه نقش خستگي و خواب آلودگي، سرعت و سبقت غير مجاز از مهمترين عوامل تصادفات فوتي به شمار مي آيد.

فرمانده انتظامي استان شاخص كاهش تصادفات فوتي در سطح راه هاي درونشهري در 4 ماهه امسال را 3 درصد عنوان كرد و اظهار داشت: با توجه به اينكه براي امسال شاخص كاهش 15 درصدي تصادفات فوتي را در نظر گرفته بوديم اين رقم براي راه هاي شهري نيز مناسب نيست و نيازمند اعلام هشدار و اگاهسازي بيشتر مردم از طريق رسانه ها هستيم.

وي در زمينه تماس هاي مردمي با سامانه هاي 110 و 197 پليس استان گفت: در تيرماه امسال بيش از 160 هزار نفر با سامانه 110 و 9 هزار نفر نيز با مركز نظارت همگاني 197 پليس تماس برقرار كردند.

آقاخاني از افزايش 39 درصدي دستگيري مجرمان خبر داد و گفت: در زمينه كشفيات فرماندهي انتظامي استان موفقيت هاي خوبي به دست آمده به طوري كه 80 درصد سرقت ها و ديگر جرايم توسط ماموران ما كشف شدندكه در زمينه كشف جرايم در سطح كشور همچنان از رتبه هاي برتر برخودار هستيم.

ارسال نظرات