آیت الله علم الهدی:

غرب درصدد فروش اجناس نامرغوب خود در بازار 80 میلیونی ایران است/ برجام چه عزتی برای ما داشت؟!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آتش زدن کالای قاچاق بعنوان یک دستور ملاک‌دار از جانب مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۹۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی با اشاره به آتش زدن کالای قاچاق بعنوان یک دستور ملاک‌دار از جانب مقام معظم رهبری است بیان داشت: رهنمودهای ولی فقیه از روی احساس و عصبانیت نیست، بلکه در راستای مصالح مردم و مدیریت سیاسی و اقتصادی جامعه است.

وی اشاره داشت: ورود جنس خارجی در بازار، علاوه بر اینکه اساس اقتصاد مقاومتی را از بین می برد، دشمن را بر ما چیره می‌کند چرا که در شرایط کنونی هدف غرب از برقراری رابطه اقتصادی، تصرف بازار 80 میلیونی ایران است و درصدد است این بازار را بازار فروش اجناس نامرغوب خود قرار دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد:  آقای ساده‌لوحی می‌گوید «ما با برجام عزت پیدا کردیم»! چه عزتی؟ این‌که شرکت مدلینگ ایتالیایی در بازار ما سرمایه‌گذاری می‌کند تا فرهنگ کشور ما را به هم بزند و زنان و جوانان ما را به فساد بکشانند.
 
وی ادامه داد: غربی‌ها حاضر نیستند از پیچ و مهره و دستگاه الکترونیکی آن‌ها استفاده کنیم. ورود کالاهای الکترونیک به داخل کشور نه تنها آزاد نیست، بلکه اگر کشتی حمل آن را روی آبهای دریا ببیند آن را نابود می‌کنند.
 
امام جمعه مشهد در بخش دیگر سخنان خود گفت: شیعه انگلیسی نمی‌خواهد به دنبال رهبر باشید و استکبار جهانی از این شیعه انگلیسی استفاده می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها