خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان

اجرای 90 طرح اقتصاد مقاومتی در اردستان

سرهنگ پاسدار حسن فخرل در نشست خبری با خبرنگاران افزود: سهمیه شهرستان در سال جاری 90 طرح اقتصاد مقاومتی است و در این ارتباط در مرحله اول 30میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۷۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان سرهنگ پاسدار حسن فخرل در نشست خبری با خبرنگاران افزود: سهمیه شهرستان در سال جاری 90 طرح اقتصاد مقاومتی است و در این ارتباط در مرحله اول 30میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت می شود.

سرهنگ فخرل افزود: طرحهای اقتصاد مقاومتی سال جاری هدفمند و در جهت چرخه تولید و اقتصاد خواهد بود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرحها 120شغل دائم ایجاد خواهد شد تصریح کرد: این طرحها شامل پرورش دام سنگین ،شتر،ماکیان،شیلات ،شترمرغ ،قارچ خوراکی،گلخانه ،سیفی ،محصولات غذائی ،گلخانه پرورش نهال،کشت زعفران،صنایع تبدیلی و فراوری محصولات انار می باشد .

سرهنگ فخرل خاطر نشان کرد: در سال 94 تعداد 200طرح اقتصاد مقاومتی با پرداخت 40میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان اجرائی شد ودر این راستا 180نفر مشغول به کار شدند.

وی گفت: شهرستان اردستان رتبه اول استان را در جذب تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال 94 به خود اختصاص و به عنوان شهرستان نخبه در جشنواره مالک اشتر در تهران معرفی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در خصوص اردوهای جهادی گفت: این اردوها با شرکت 1000نفر از جوانان و نوجوانان دانش آموز ،دانشجو و میانسال به روستاها و مناطق محروم شهرستان در قالب اردوهای یک -سه –هفت –ده و دوازده روزه اعزام شدند.

 

 

ارسال نظرات