فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد در گفتگو با "بسیج" خبر داد

اعزام ۸۰ خلیل آبادی به مناطق عملیاتی غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: 80 نفر از بسیجیان خلیل آبادی در قالب کاروان راهیان نور به مدت 7 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۴۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار داشت: ۸۰ نفر از بسیجیان شهرستان خلیل آباد به مناطق عملیاتی غرب کشور توسط ۲ دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و تجدید خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس را از اهداف این اعزام دانست و خاطر نشان کرد: سفر این کاروان ۷ روز به طول می انحامد که در این مدت از یادمان های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی غرب کشور دیدن می کنند.

نیک یاد با بیان اینکه در طول مدت این سفر افراد از برنامه های فرهنگی علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی بهره خواهند برد، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی است تا افراد از نزدیک با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در خاتمه با اشاره به استقبال خوب زائران، تاکید کرد: خوشبختانه در سال جاری مردم مومن، ولایتمدار و متدین شهرستان خلیل آباد با توجه به اینکه در فصل برداشت محصول قرار داشتند ولی استقبال خوبی از اردوی راهیان نور غرب کشور در شهرستان خلیل آباد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها