مادر شهید"حسین مطبوع" به فرزند شهیدش پیوست

بانو "صغری فکوری" مادر شهید والامقام "حسین مطبوع" در سن 78 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۴۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
جواد زارعی پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار داشت: صغری فکوری، مادر شهید "حسین مطبوع”، پس از سال‌ها دوری فرزند شهیدش روز ‌چهارشنبه ۶ مردادماه در سن ۷۸ سالگی بر اثر کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیکر مادر شهید "حسین مطبوع” صبح امروز با حضور خانواده‌‌های شاهد و ایثارگر، مردم مؤمن و شهید پرور بزنجرد و برخی از مسئولان شهرستان تشییع و در جوار مزار شهدای روستای بزنجرد به خاک سپرده شد.

زارعی پور همچنین با بیان اینکه مراسم ختم این مادر شهید، عصر فردا پنج شنبه هفتم مردادماه در مسجد جامع روستای بزنجرد برگزار می‌شود، تصریح کرد: مادران و پدران شهدا سرمایه های معنوی جامعه هستند که باید قدردان آنها بود.

 

شهيد جليل­ القدر حسین مطبوع، سوم اسفند ماه سال ۱۳۴۹ متولد شد و در تاريخ ۱۳۶۶/۰۱/۱۸ در منطقة عمليّاتي شلمچه و در جريان عمليّات كربلاي ۵، به درجة عظماي شهادت نایل آمد و پيكر مطهّرش، مفقودالاثر ماند. نهايتاً پس از هشت سال انتظار، استخوان­هاي وي بر دوش امّت حزب الله تشييع و در گلزار شهداي زادگاهش به خاك سپرده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها