خبرهای داغ:
اردوی طرح هجرت 3 در نطنز

اردوی طرح هجرت ظرفیتی برای محرومیت زدایی است

طرح هجرت 3 در سال 1395 که به نام اقتصاد مقاومتی واقدام عمل مزین گردیده است این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی در در سطح شهر مدارس شهر نطنز برگزار می گردد ود در مدارس توسط دانش آموزان بسیجی طرح های از قبیل ،رنگ آمیزی کلاس ها ،دیوار نویسی، خط کشی صبحگاه ،مرتب نمودن کتایخانه های مدارس و شاداب سازی و نشاط درنمازخانه در مدارس را می باشد .
کد خبر: ۸۷۱۸۲۲۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیجستوانیکم پاسدار حمیدرضا فیروزپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده در این خصوص گفت : به الحمدالله این طرح بسیار موفقیت آمیز بوده و هم مورد رضایت مسولان آموزش و پرورش بوده است هم مورد استقبال دانش آموزان می باشد  که ظرفیتی برای محرومیت زدایی است و   هدف اصلی از اجرای این طرح بهسازی ، زیباسازی و مرمت فضاهای آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس  شهر نطنز برگزار شد .

وی در ادامه افزود : طرح هجرت 3 توانسته است گامهای موثری را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش برداردو باید تلاش شود تا با سرعت بیشترو بهتر این روند ادامه پیدا کند . طرح هجرت باعث مشارکت فعال وشاداب دانش آموزان در سازندگی معنوی ومادی جامعه است. با این طرح دانش آموزان در فعالیت های  عمرانی، فضاهای آموزشی و پرورشی که با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزارمی گردد مشارکت می نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد : این طرح اهداف زیادی دارد از جمله : ۱تقویت روحیه جهادی و ایثارگری دانش آموزان ۲ – ترویج فرهنگ کار و تلاش و روحیه جهادی ۳ – ایجاد روحیه معنوی و با نشاط و شاداب اسلامی ۴- ایجاد زمینه رشد و شکوفایی و خلاقیت دانش آموزان ۵- تحقق فرامین مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی ۶- گسترش فعالیت های خود جوش و تقویت کار گروهی؛ می باشد.

وی در پایان گفت : این طرح توسط جانشین فرماندهی سپاه ناحیه نطنز ، ریاست اداه آموزش و پرورش شهر نطنز و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات